Beste mensjes,

Ik kom wederom met een site-check :$ Jullie hebben deze site al vaak langs zien komen (de echt diehards dan)

maar nu vraag ik je nog 1 keer: antwoord eerlijk en ga niet zeuren over de indeling ;) net als vorige keer.

[offtopic]Leuk he mijn naam :P kijken hoe lang het blijft staan ;)[/offtopic]
thnks Bas. Dat zal nog wel even duren ;) ben net deze layout te boven. nu even mn andere site's bijwerken en deze met php afmaken.
<FF nog offtopic>
Love my title :p
</FF nog offtopic>

Edit:
Niet dan :P
Kvind hem ook wel netjes hoor ;) Kom vaak op je site. Wat je (vind ik) wel moet doen, is al je liedjes in 1 formaat zien te krijgen, want nu start de ene keer Winamp op en de andere keer Media Player, en dan wordt je weer doorverwezen naar een andere site. Da's wel irri, maar misschien mag je dat niet veranderen ivm copyright?
@ kasper
Met copyrights heb ik niets te maken omdat het in een grijzen zone bevind. De opbouw van de vorige site wat meer nnar het illegale toe. De huidige opbouw is wel weer legaal :S

Verder proberen wij zo veel mogelijk winmedia clips te zoeken, maar meestal is zo'n populaire clip alleen in een ander formaat te vinden. Daarom de verschillende formaten.

Trouwens, welk formaat de clip heeft staat voor de clip in het biografie gedeelte.

Thanks voor je vele bezoek ;)

Marien den Besten
ik vind het een mooie site, alleen ik vind het altijd wel mooi (mijn menig) als je het menutje bewegend maakt, met een onmouseover bedoel ik dan, ik vind het altijd wel mooi dat als je er met je muis over heen gaat dat je dan iets ziet bewegen...

dat heb je wel bij de normale hyperlinkjes maar niet bij die andere in het 'echte menu'

Dit is mijn mening als je het niet mooi vind prima maar dit is gewoon mijn mening...
Beste niek ;)

Wat jij bedoelt is ook gemaakt. Maar ik laat em nog niet preloaden. Dit moet ik nog inbouwen. Hou je muis eens wat langer op mijn menu ;)
ok :)
ik zie het alleen bij zoeken werkt het niet....:(
Dat weet ik want dat gaat niet naar een aparte pagina, klik er maar eens twee keer op ;)

Geen verdere reacties meer?
Ik denk niet dat er meer reacties zullen volgen ;) Hartelijk dank voor jullie reacties! Ik neem ze mee bij het aanpassen van de site!

Reageren