Kvind hem ook wel netjes hoor ;) Kom vaak op je site. Wat je (vind ik) wel moet doen, is al je liedjes in 1 formaat zien te krijgen, want nu start de ene keer Winamp op en de andere keer Media Player, en dan wordt je weer doorverwezen naar een andere site. Da's wel irri, maar misschien mag je dat niet veranderen ivm copyright?
@ kasper
Met copyrights heb ik niets te maken omdat het in een grijzen zone bevind. De opbouw van de vorige site wat meer nnar het illegale toe. De huidige opbouw is wel weer legaal :S
Verder proberen wij zo veel mogelijk winmedia clips te zoeken, maar meestal is zo'n populaire clip alleen in een ander formaat te vinden. Daarom de verschillende formaten.
Trouwens, welk formaat de clip heeft staat voor de clip in het biografie gedeelte.
ik vind het een mooie site, alleen ik vind het altijd wel mooi (mijn menig) als je het menutje bewegend maakt, met een onmouseover bedoel ik dan, ik vind het altijd wel mooi dat als je er met je muis over heen gaat dat je dan iets ziet bewegen...
dat heb je wel bij de normale hyperlinkjes maar niet bij die andere in het 'echte menu'
Dit is mijn mening als je het niet mooi vind prima maar dit is gewoon mijn mening...