Ik heb een website gemaakt maar het menuutje op diverse pagina's werkt niet. Zou iemand daar een oplossing voor weten? www.annekestuintje.nl
Voor de rest is de layout ook niet helemaal hetzelfde als in IE.
Ik weet niet of ik op het goede forum zit, maar dat hoor ik dan wel.
hehehe, hij zei 'wat oudere'. Maar meestal heeft het te maken met de opmaak dat sommige browsers het menu niet laten zien. Kijk even of je html volgens de norm is.
Misschien kan je je stukje code waarin je menu staat hier even posten? Ik heb het probleem zelf namelijk ook wel eens gehad.
?Onbekende gebruiker
22-12-2004 18:42
Even voor The Don, ik bedoelde het verder niet kwaad hoor. Ben indedaad wat ouder.
Onderstaand een klein stukje van het menuutje.
Heb het bij Leejoo.nl vandaan, er staat ook nog een hele stuk in de <head>. Kan iemand misschien in mijn code kijken anders.
Firefox ondersteunt de functie innerhtml niet die gebruikt jouw menu waarschijnlijk. Ik stel voor een ander menu te zoeken die gebruik maakt van een andere functie.
@Mitch
het gaat hier om javascript geen HTML. JavaScript is als de hel in ogen van W3C :-)
?Onbekende gebruiker
22-12-2004 18:57
Ik zie nu dat het onderstaand script is. Misschien is dat het probleem. Ik ga bovenstaande sites eens bekijken. Bedankt voor jullie hulp.
<Script Language="VBscript">
?Onbekende gebruiker
22-12-2004 19:40
Hier ben ik nog even. Klein probleem met het vouwmenuutje.
Dat vouwmenuutje geeft een fout melding in regel 39 teken 1(object wordt verwacht) Er is dus iets fout met startup(""); maar wat, wie helpt.
startup("");
// startup(""); begin met alle hoofitems gesloten
// startup("all"); begin met alle hoofditems geopend
// startup("1|2"); begin met 1ste en 2de hoofditem geopend
// startup("4"); begin met het 4de hoofditem geopend
?Onbekende gebruiker
22-12-2004 20:48
wil je even de url geven van een pagina waar je het menutje gebruikt.