Je kan niet zeggen dat het lelijk is @ robin.
Dat het een template zij dan zo.
Voor de rest vind ik het er goed uitzien. Wel jammer van tabellen.
En
@PgFrank: je zijkt echt alles af, elke post die ik van je lees is gezeur. Als ze zo door gaat zit hier volgens mij verkeert. Het niveau voor jou is hier te laag. En dan ga je afzeiken. En dat hoort niet, want zelfs jij bent zo begonnen!
@PgFrank: je zijkt echt alles af, elke post die ik van je lees is gezeur. Als ze zo door gaat zit hier volgens mij verkeert. Het niveau voor jou is hier te laag. En dan ga je afzeiken. En dat hoort niet, want zelfs jij bent zo begonnen!
Inderdaad, ook ik ben ooit eens begonnen. Maar wanneer ik andermans werk gebruik, en dat doe ik dagelijks, dan zal ik altijd de credits vermelden en wanneer noodzakelijk (bv. om copyright meldingen van de website te verwijderen) ook keurig voor de templates en/of code betalen. Je zult mij niet betrappen op pronken met andermans veren zonder te verwijzen naar deze persoon.
En dat is waar ik hier moeite mee heb, pronken met andermans veren. Dat heeft niks te maken met het niveau van de programmeur, het heeft zelfs helemaal niks met programmeren of internet te maken, maar alles met omgangsvormen. Dit doe je gewoon niet.
Als ik bij 'reageren' op de verzendknop druk (zonder iets in te vullen) krijg ik een nieuw (popup)venster. In dat venster zou een site van terradon.nl moeten openen. Maar die zitten bij de welbekende niet correct werkende firstfind.nl. Dus dat werkt niet altijd. Waarom wordt er naar een andere (foute dns)site gegaan terwijl je zelf bij een goede (dns)host zit?
Als je al zo begint met je website's? Begin gewoon gelijk goed, ook al is het dan wat slechter. Afkijken bij Templates mag atlijd! Als het er maar niet teveel op gaat lijken!
Als je al zo begint met je website's? Begin gewoon gelijk goed, ook al is het dan wat slechter. Afkijken bij Templates mag atlijd! Als het er maar niet teveel op gaat lijken!
Jij haalt twee dingen door elkaar:
- Afkijken bij layouts van andere websites.
- Gratis templates voor je site gebruiken.
De echtheid van de cijfers kan nooit klopen .. mocht ik 20 keer op f5 duwen blijft hij normaal staan , omdat ik op 1 ip je site bezoek, en ik zie het aan de cijfers zelf de site is hoogstens al een maand online ofzw en 17.500 bezoekers waar heb je die gevonden ??
mvg (leest nu blz 3)
onestat vermelden lekkr goed bezig lieg niet !!
Totaal pageviews: 247
Totaal bezoeken: 62
Dag unieke bezoekers: 60
Unieke bezoekers per uur: 62
Eerste bezoekers: 48
Gemiddeld pageviews per uur: 16
Pageviews per bezoek: 3,98
Pageviews vandaag: 247
Bezoeken vandaag: 62
Prognose vandaag: 537