///
@Angela: Welkom. Niet zo boos gelijk. En zeker niet iedereen over één kam scheren. Er worden op dit forum heel veel problemen besproken en opgelost. Vaak in een zeer korte tijd zelfs. Dus doe jezelf een plezier en loop niet gelijk weg.

SanThe.
Volledig mee eens,

Leer-html.nl
Ik zeg niet dat ik het je kwalijk neem. Bij mij gaat alles zo hardleers en daarom heeft bij mij HTML en PHP leren zo lang geduurt voor ik het een beetje kon (volgensmij werden ze nog gekker van mij toen dan van jou nu).

Je moet het gewoon proberen. Ik vond het altijd zo *** als ze zo tegen mij deden (gelukkig was jona er toch nog niet (A)). Ik heb een keer een n00b probleem gehad waar ik niet uit kwam, het was uiteindelijk simpel maar ze hebben het mij niet verteld (weet niet of ze het nou wel of niet door hadden wat de oplossing was), maar daarvan heb ik iig heel veel geleerd.

Ik hoop dat je toch nog op PHPHulp terug zult komen.
Het was niet meer dan een geintje tussendoor .
(en ook beetje hint dat het zo een beetje een erg open vraag is)

Want het is zo dat hoe beter(nauwkeuriger) de vraag, des te beter het antwoord !
Vragen naar welke regel ...? (en ja we werken hier vaak met regelNRs)
Terwijl we geen letter code zien ?
Dan is het moeilijk een antwoord te geven.
(we weten natuurlijk ook niet wat je al wel weet en wat niet..)

Succes Angela
(gewoon met je PHP vragen weer hier terug komen )

Ruud
/
Ik heb geen regel code en als je een img wil plaatsen dat kan je niet zeggen dat geen enkele tutorial dat bespreekt !.

Simpele html dingen kan je even google en zelf even uitzoeken dat helpt en je leert er veel van.

Maar je begint met en slechte ingesteldheid sorry,

We kunnen je niet helpen door dit en dat te zeggen laat eerst zien wat jij al hebt.!

mvg
/

Reageren