Ben alweer een tijdje bezig met m'n website, maar heb niet heel veel tijd. Nu ben ik zelf al een beetje bezig met beta testen, bugs vinden + kinderziektes eruit halen, maar nu wil ik aan jullie vragen of jullie rare dingen tegenkomen.
Zet hem express in de koffiehoek, want een site-review is het nog niet. Er moeten nog een paar dingen worden gemaakt.
Als je eventuele opmerkingen/tips heb, ik hoor ze graag!
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.kruidnootje.nl doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_f1625092f44629a50f3f77386b944006, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /home/knl/public_html/index.php on line 2
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/knl/public_html/index.php:2) in /home/knl/public_html/index.php on line 2
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/knl/public_html/index.php:2) in /home/knl/public_html/index.php on line 2