Goedemoggel!

Ben alweer een tijdje bezig met m'n website, maar heb niet heel veel tijd. Nu ben ik zelf al een beetje bezig met beta testen, bugs vinden + kinderziektes eruit halen, maar nu wil ik aan jullie vragen of jullie rare dingen tegenkomen.

Zet hem express in de koffiehoek, want een site-review is het nog niet. Er moeten nog een paar dingen worden gemaakt.

Als je eventuele opmerkingen/tips heb, ik hoor ze graag!

Kruidnootje.nl
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.kruidnootje.nl doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Ja klopt, er word onderhoud gepleegd aan de server, hoort erbij!
Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_f1625092f44629a50f3f77386b944006, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /home/knl/public_html/index.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/knl/public_html/index.php:2) in /home/knl/public_html/index.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/knl/public_html/index.php:2) in /home/knl/public_html/index.php on line 2
Vaag, ik krijg die error niet.. Wil je het nog een keer proberen? (ook @ andere pc's krijg ik geen error)
Fatal error: Cannot use object of type stdClass as array in /home/knl/public_html/profiel.php on line 145
Gefixed! gebruikte mysql_fetch_object(); ipv mysql_fetch_array();

Bedankt!

Nog meer foutmeldingen?

(Oja, krijg jij nog steeds die foutmelding op de index?)
Wat een aanpassing kruid! nice job

Keep him high :) voor mijn niveau :d
DE Forum is niet berijk baar?
Heb jij die Script helemaal zelf gemaakt?
Of ergens gedownload?
Zie je niet echt vaak dat inloggen en registreren in het hoofdmenu staat. En nog apart van elkaar ook. Ik zou ze eruit halen.

Reageren