Hallo,
Ik ben bezig met een ledenscript in mijn layout te ''zetten'', maar als ik inlog op de login.php dan geeft hij deze error na het inloggen:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/humor4li/domains/humor4life.nl/public_html/Members/login.php:11) in /home/humor4li/domains/humor4life.nl/public_html/Members/login.php on line 97
En op de 97e regel staat dit, hier gaat het ook om:
header("Location: index.php");
En mijn vraag is nu: WAT moet ik hieraan aanpassen om te zorgen dat ik die error niet krijg?
wat is het toch met die pakjeboter-programmeurs hier tegenwoordig.
Je begint net met PHP en je wil 'even' een ledensysteem in je layout kopieren?
Begin bij de basis! Vergeet wat je nu allemaal wil en ga PHP leren! Vanaf het begin!
Op regel 11 in je script zorg jij voor output naar de browser terwijl je op regel 97 nog eens header aanroept. Dat kan niet! Het gaat niet om de enters in je php script, het gaat om de output die je naar de browser verstuurt...
Maar op regel 11 staat dít:
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
Maar daar ''zit'' ie nog in de layout.
En anders in de 11de regel van het script is het dit:
$a = "Je gebruikersnaam en/of je wachtwoord zijn INcorrect.<br><br><a href=\"?gebruikersnaam=$gebruikersnaam\">Ga terug</a>";
@Wes
Ik probeer hiervan te leren om het scriptje zoveel mogelijk aantepassen, maar dan moet ik wel weten wát ik fout doe!
Ja maar ik geloof met Wes ook niet dat jij met gewoon proberen opeens een ledensysteem gemaakt hebt, dus die zal wel van elders komen.
Wat je overigens net zegt over regel 11de regel, dat is inderdaad het probleem.
Er mag géén enkele output zijn voor een header functie!
Helemaal niet dus!
Wat doe je dus? Eerst PHP code, dan de layout en dan op de goede plek een nieuw PHP blok met daarin de aanroep om de juiste data naar het scherm te schrijven.