Hallo allemaal,

De nieuwe layout voor mn site is eindelijk af, voordat ik verder wil gaan zou ik graag jullie mening hierover horen.

Kliklink: http://www.wesselb.nl

Groeten,
Wessel Bruinsma
Hoezo? Ik wilde hem helpen, hij steekt het maar in z'n ****..
Lol, laten we het wel netjes houden
Heel erg saai, dit noem ik niet echt een layout, meer een tabel met een kleur....
Lol, kun je dat nu pas? Ik kon dat op m'n negende!
Als je gewoon gedult hebt hoef je FF echt niet in taakbeheer af te sluiten. . [/quote]

Je kan oneiding blijven gaan klikken hoor, en FF houd niet vanzelf op met popups geven.
Maar inderdaad zeer triest dat je van zulk soort links op je pagina zet wanneer je om een check vraagt hier.

<script>function a() { alert('You got owned'); a(); } a();</script>

saai :|
Idd triest ja, door jou ben ik nou pas klaar ipv anderhalf uur geleden, wat je leuk vindt..
Dit is toch geen site man Tommy you are wrigt man.
Ik heb deze *** als laatst gemaakt maar vind hem nog niet goed genoeg om hier te laten beoordelen.

Ben nu bezig met nieuwe site.

heb net nieuwe domeinnaam aangevraagd.
Hebben jullie nog dingen waarvan jullie zeggen dit moet beter??

mod edit
Er zijn hier meer mensen onder de 18 dan boven, dus gelieve niet zulke sites plaatsen (geld ook voor je nu gesloten topic)
guido schreef op 22.12.2007 14:46
Dit is toch geen site man Tommy you are wrigt man.
Ik heb deze .......... als laatst gemaakt maar vind hem nog niet goed genoeg om hier te laten beoordelen.

Ben nu bezig met nieuwe site.
................

heb net nieuwe domeinnaam aangevraagd.
Hebben jullie nog dingen waarvan jullie zeggen dit moet beter??

Maak hiervoor een nieuw topic aan. Dit topic gaat over de site van wessel.
@guido,

Er zijn hier ook minderjarigen op de forum en ik denk toch dat je dan even moet melden wanneer je een 18+ site hebt...

Reageren