Ik ben bezig met een blogje voor mezelf (http://reinhout.onlinetutorials.be/)
Alles werkte, tot ik eens wat meer tekst in mijn layout ging stoppen...
als je naar de pagina about gaat zie je dat de linker kollom een wit gedeelte heeft, of dat het achtergrondprentje de extra lengte niet opvult. Mijn vraag is: hoe krijg ik dat zodat alles even hoog komt en er geen witte gaten zijn?
Ik heb me er al rot op gezocht, maar ik ben geen echte css-held -_-'
De css is hier te vinden.
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Niet Bumpen.
[quote='Bumpen:']Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Je gebruikt ongelofelijk veel divs in je lay-out, waardoor je het nodeloos ingewikkeld maakt. Het zou veel simpeler kunnen.
Ja, sry, ik ben er niet zo goed in...
Kan je het me in theorie uitleggen hoe het beter zou kunnen?
Ik heb de slechte gewoonte voor ieder prentje, of onderdeeltje (volgens mij) een div te maken. Het is misschien wel tijd om daarvan af te stappen he ;)
Vooruit, omdat het kerst is. Ik zal een opzet voor je maken. Moet je wel een half uur online blijven nog, anders is het zulk ondankbaar werk.
[edit]Ik wacht even op antwoord voordat ik aan de gang ga.[/edit]