Door
Steff an
op 29-12-2004 18:49
gewijzigd op 09-01-2005 18:07
640 views
Ik heb de website http://www.easy-tray.nl/ voor het studie bedrijfje van mijn van mijn vader gemaakt. Nu wil ik graag weten wat jullie van deze site vinden. Graag meer op de layout letten, dan de tekst die wordt nog aangepast.
Een asbak, die in het kader van het rookbeleid dat sinds 1 januari 2004 door ondernemingen gevoerd moet worden, door een medewerker mee naar buiten kan worden genomen en daar op een eenvoudige manier aan de muur te bevestigen is.
Je site zit aardig in elkaar, het concept van je menu, en de tabellen met informatie daaronder is strak, de flash in de zijkant lijkt me ook een helder en goed idee.
Toch zijn er dingen die niet goed overkomen:
o Zoals eerder vermeld is met misschien goed op om de frontpagina een foto van het prototype van het product of van een gecomputeranimeerde versie, of een maquette van het plan.. beeldmateriaal maakt meestal meer duidelijk dan 1000 woorden.
Verder zou ik nog even goed kijken naar de linker nieuwsbalk, ik vind die niet helemaal kloppen (ietswat afleidend, kan inprincipe ook gewoon in de main page verwerkt worden?)
Voor de rest als ik niet bijzonder op de inhoud inga heb je goede beslissingen genomen voor je site, is het simpel en strak gehouden.
?
Onbekende gebruiker
08-01-2005 18:56
Dag Steffan,
Hetis een heeeele cooole site. Ga zo door en je brengt het nog eens ver in de familie.
Hartelijke groeten van de Wienies
?
Onbekende gebruiker
08-01-2005 21:43
Layout is erg goed allen die banner aan de rechter kant stoort een beetje, gaat iets te snel. Misschien heel even stop zetten op een aantal punten...
Verder, wat ik al eerder gezegt heb: "Probeer de header eens recht". Het design wordt dan misschien strakker, maar misschien is het ook wel veel minder mooi :-)