ik heb het eerste nummer gelezen (het tweede is ondertussen uit) maar ik vondt het niet heel boeiend, het is een niet zo beste spinoff van het beste webdesigner magazine aller tijden....
wat ik vorig jaar in de .net las lees ik nu hier als het nieuwste van het nieuwste, dus ik ben er niet heel enthousiast over...
ps mocht je .net of (ik weet ff niet meer hoe het in nederland heet) willen opsnorren ik wel wat adresjes voor je het is niet zomaar bij elke boekhandel te krijgen....
.net kende ik nog niet. Je schreef: "ik weet ff niet meer hoe het in nederland heet". Betekent dat dat er een nerderlandse versie van dit blad is ?
Ik ben belg, naar mijn ervaring heb ik nog in geen enkel vlaamse boekhandel een blad zien liggen omtrent webdesign. Als je een keten kent in Nederland die dit blad distribueert, mag je het gerust laten weten. Ik woon op een kleine 30 minuten rijden van Nederland.
Via .net kan je ze ook bestellen, heb ik gezien. 9 ponds, waarschijnlijk exclusief verzondkosten.
als het een kleine 30 min rijden van nederland licht, woon je dan helemaal aan de andere kant van belgie ofzow? :P
Maar k heb net ook even het nummer door gebladerd, en ik vind het allemaal een beetje slapjes, het is niet echt dat ik denk van, ja dat wou ik nou net weten, en dat wist ik nog niet.
Offtopic @ Nico: Gefeliciteerd met je 1000 posts!!
Ontopic @ DeZond: hm.. nee heb ook nog nooit een webdesign mag gezien hier @ nl..
?
Onbekende gebruiker
12-01-2008 18:54
bart van der veen schreef op 12.01.2008 17:50
wat ik vorig jaar in de .net las lees ik nu hier als het nieuwste van het nieuwste, dus ik ben er niet heel enthousiast over...
ps mocht je .net of (ik weet ff niet meer hoe het in nederland heet) willen opsnorren ik wel wat adresjes voor je het is niet zomaar bij elke boekhandel te krijgen....
Bedoel je nou .net magazine van microsoft? Die vind ik nogal gericht op microsoft dingen (ajax asp.net pagina's, nieuwe visual studio, etc.).
Hij is inderdaad niet echt bij een boekhandel te vinden.
De de site van het magazine.
Edit: Waarschijnlijk bedoel je dat dus niet :-).
@jeej nee ik bedoel niet .net van microsoft => .net een van de oudste bladen omtrent internet (eerste nummer is van 94 gelooft ik)
en het is een engels blad maar om een onduidelijke reden heet het alleen in engeland zo. In de rest van europa heet het anders (en daar kan ik dan niet opkomen) de inhoud is gelijk en dus ook in het engels....
Het kost trouwens 14.95 maar het is elke cent waart...
de verkoopadressen waar ik hem regelmatig tegenkom.
AKO (http://www.ako.nl/) => ik haal hem meestal op amsterdam of utrecht centraal maar ook in zwolle, denbosch en sloterdijk ben ik hem tegen gekomen...
Ik heb het eerste blad gelezen en ben nu bezig in de tweede. Ik vind het een leuk blad met veel leuke adressen erin en leuke tutorials.
Ik denk dat het voor pro's minder interessant is, maar ik lees er graag in.