zoals het onderwerp al zegt :)

<?php
echo '
<a href="topping_edit.php?winkelwagen='.$row2['topping_winkelwagen'].'&topping='.$row2['topping_naam'].'"
onclick="window.open(\'topping_edit.php?winkelwagen='.$row2['topping_winkelwagen'].'&topping='.$row2['topping_naam'].'\',
\'Wijzig toping\',\'width=200,height=100,scrollbars=yes,toolbar=yes,location=yes\'); return false">Wijzig</a>';
?>
Als ik hem test in FF2, opent hij keurig een nieuw venster?
In IE7 probeert hij een nieuwe pagina te openen, geen popup.
ik heb de href al aangepast in # maar dat werkt ook niet dan krijg ik de ongeldig argument error cod 0
Even voor de goede orde: waarom wil je juist een popup?
we moeten voor school een website maken waarbij je online pizzas kunt bestellen.
ik heb als je naar je order pagina gaat een knop met wijzig om de topping (extra kaas, salami,etc) te wijzigen door bijvoorbeeld aantegeven hoeveel het moet worden of dat de topping geheel verwijdert moet worden.
En dit wil ik graag in een popup doen waarbij ze het kunnen wijzigen waarna als je het wijzigt weer terug keert naar het overzicht die nog open staat

EDIT: zie het als een wijzigingsformuliertje
Volgens mij heb je daar niet echt een popup voor nodig. Vergeet niet dat veel mensen tegenwoordig popup-killers gebruiken.

Heb je een link naar een online voorbeeld? Dan kunnen we even kijken.
de online versie is nog niet up-to-date
maar ik denk dat ik het gewoon als link ga maken (href).
en dan kan ik hem na het submitten wel weer redirecten naar de details pagian
Klopt, dat is ook een mogelijkheid. Als je het goede id meegeeft in de url kun je naar een pagina gaan waar je de details bewerkt.
zo wou ik het ook aanpakken jah
alleen dan moet ik wel weer controle inbouwen om te kijken of de id wel geldig is en wel bij die pizza hoort en niet dat de persoon een willekeurig id in typt in de url.

Kan dat het beste trouwens door er gwoon een form van te maken en een hidden veld er in te stoppen en dan te controleren of die wel verzonden is ?

Reageren