Ik ben al een redelijke tijd bezig met de profielenwebsite www.famousboy.nl / www.famousgirl.nl. Zo'n beetje elk forum bericht dat ik hier geplaatst heb was voor deze website. :P
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en hoor het graag van je als je bugs of problemen tegenkomt! Er zitten hier aardig wat ervaren phpers die een site goed kunnen testen heb ik vernomen, ik ben benieuwd :)

www.famousboy.nl

Alvast 1 bekende bug:
Inloggen kan mislukken als je IE gebruikt. Wordt je steeds weer direct uitgelogd? Ga dan naar http://62.166.1.57/index.php en log daar in.
De hele side werkt niet. Is er wat mee mis of ben je er mee gestopt?
EvilestFool schreef op 05.04.2005 12:41
De hele side werkt niet. Is er wat mee mis of ben je er mee gestopt?
Beetje het verhaal van een bejaarde koe en een plons water, maar goed. Kijk even wat er op de website staat:
Website
FamousBoy.nl / FamousGirl.nl
is tijdelijk niet bereikbaar i.v.m. onderhoud.
Elwin
Ja, dat zag ik maar ik wil details. Wat voor onderhoud dat de side er oflinne van moet.
EvilestFool schreef op 05.04.2005 13:19
Ja, dat zag ik maar ik wil details. Wat voor onderhoud dat de side er oflinne van moet.
Wat maakt dat nou uit? Dat is toch aan de webmaster?

Ik ga toch ook niet aan jou vragen wat er op je bankrekening is gebeurd omdat er een enveloppe om je afschrift heen zit?

Hij zal vast een goede reden hebben.

Elwin

[Edit: Typo]
Ik vraag het toch ook aan hem!
EvilestFool schreef op 05.04.2005 13:29
Ik vraag het toch ook aan hem!
Maar als hij zou willen dat iedereen het weet, waarom zou die het dan niet op de site zelf zetten?

Elwin

Reageren