Hoe vinden jullie www.nprd.com?
Ik ben clanleader van de Secret Terror clan maar ik wil graag jullie mening horen hoe jullie mijn gemaakte site vinden. Groeten,
dit is wel phphulp.nl hé miss dat je de url niet begreep ofsow :x
Maar tis wel Site reviews subforum, dus mss dat je dat niet begrijpt? Me dunkt dat hier enkel naar de site gekeken wordt, of er nu php in zit of niet....
@QDeaDaluz
Het is een beetje een domme opmerkingen deze subforum gaat over sites. Ik kan ook zeggen dat jij 5 jarige bent vanwege zo'n weird nickname maar dat doe ik toch ook niet?...
dit is wel phphulp.nl hé miss dat je de url niet begreep ofsow :x
Als je nou even met een nuchter verstand ook nog antwoord dan zie je dat dit in het forumgedeelte "webdesign" valt. Onder webdesign valt weer een kopje "webdesign". In dit gedeelte kun je ook dingen laten zien die van PHP en MySQL afstaan.
Het mag dan een PHPHulp website zijn maar als je even goed kijkt naar het forum en eventueel even de regels leest voor het plaatsen van een topic dan weet je dat het begrip "webdesign" meer omvat dan alleen PHP. Design past hier ook onder.
*ontopic*
Ik vind de topbanner erg lelijk en te groot. Probeer een banner te maken die minder hoog is en net zo breed is als de rest van je website.
Met het menu aan de linkerkant is niet zoveel mis. Leuk gedaan. Hoe je het midden opvult vind ik weer lelijk en niet elk vak is gelijk aan breedte bij mij.
bijvoorbeeld "Bijkomende webpagina's" en "Sponsoren" is verschillend qua grootte.
[1]
Je ontwerp. Je hebt een kleurstelling, dat is opzich aardig. Je hebt geen duidelijk samenhangend ontwerp.
Ik vind je menu enigzins onduidelijk.. dr zit niet werkelijk een ontwerp in.. ik heb het idee dat je een ontwerp met drie kolommen had, en daaromheen je site hebt ingevuld.
[2] Inhoud
Doet allemaal erg kinderachtig aan, en dat blijkt te kloppen. Van de regels tot de invulling van de inhoud.
Voor je clan is het misschien voldoende, maar naar buiten af geeft het niet echt het idee dat jouw clan een kickass clan is.
Je header is te smal, moet eigenlijk over de héle content+menu's, niet alleen over het middelste [content].
Voor de rest vind ik em wat grijs, wel redelijk..
@QDeaDaluz
Het is een beetje een domme opmerkingen deze subforum gaat over sites. Ik kan ook zeggen dat jij 5 jarige bent vanwege zo'n weird nickname maar dat doe ik toch ook niet?...
en als hij gelijk ff zegt dat er geen php inzit is het miss duidelijker, of je gaat ergens anders heen. ik ga toch ook niet in het subforum "aanvragen" vragen of iemand het gameboy spel pokemon voor me heeft :/
en als hij gelijk ff zegt dat er geen php inzit is het miss duidelijker, of je gaat ergens anders heen. ik ga toch ook niet in het subforum "aanvragen" vragen of iemand het gameboy spel pokemon voor me heeft :/
Je durft niet! *g* :D
Najah, was niet de bedoeling om hier ruzie te maken, zou ook niet weten waarom ie moet zeggen of er nu php of niet in zit... :) Anyway, doesn't matter ;)
Je durft niet! *g* :D
Najah, was niet de bedoeling om hier ruzie te maken, zou ook niet weten waarom ie moet zeggen of er nu php of niet in zit... :) Anyway, doesn't matter ;)
mwah het is niet heel erg maar als ik ga lopen kijken of er fouten in zn php zitten en er achter kom dat er geen php inzit vind ik het zonde van mn tijd :)