We zijn bezig met een nieuwe site. De oude site is nog te bezichtigen, hier!.
De nieuwe site wordt tweetalig, maar we zijn nu nog alleen bezig met de nederlandse versie en die is ook nog lang niet af. ;). Maar goed, ga eens naar http://www.lasersailinglimburg.org en kies Nederlands.
Geef al je commentaar, al kan dat nu alleen nog maar op de layout, want er is nog geen inhoud.

Alvast bedankt.
Blijven doorgaan ;) Je nieuwe site is al een pak beter dan de oude... :)

Edit:
Ik zit op het nederlandse deel, en bij de login is toch nog een taalkeuze... Wat is hier het nut van?
Het nut hiervan is dat als je op de site zit, maar toch naar een andere taal wilt, je niet terug naar de hoofpagina hoeft, maar gelijk kan switchen.
Maw voor de minder slimme mensen onder ons? :P
schone layout !!!, wijs logo
Oké, heel erg bedankt.
@Rafael, vind je dit overbodig?
Zouden jullie me a.u.b. kunnen vertellen hoe ik hem mooier/professioneler zou kunnen maken?

mm mijn menign vanbove je welkom die rand afwerken rechts en meschien daar onder nog een kadertje zodat alles ergens in staat
Je 2de taalkeuze is idd overbodig vind ik :)
Of wel ergens een kleine link 'nl | en' ofzo zette, maar niet zo reusachtig... :) Je naam & pass veld opmaken met style, achter elkaar, en je hebt ook een beter ogende balk denk ik ;)
Misschien kan je voor die 2 talen gewoon een link maken. Veel kleiner en mooier.
Ik zal dat . voor menu, weer en poll weghalen, het staat een beetje overbodig.

P.S. Ik weet niet hoe jullie het met je weer bericht willen doen maar je kan van mij wel een scriptje krijgen dat hij het van het KNMI krijgt. Voorbeeld op http://www.vlaggenenmasten.nl/weer/actueel.php

Warning: main(weer/index.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/lasersailinglimburg.org/www/nl/index.php on line 116

Warning: main(weer/index.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/lasersailinglimburg.org/www/nl/index.php on line 116

Warning: main(): Failed opening 'weer/index.inc.php' for inclusion (include_path='.:/ext/php4/lib/php') in /home/lasersailinglimburg.org/www/nl/index.php on line 116

mm.. wat betekend dat .. dat het slecht weer wordt ofzo :P?

zegt ie bij iedere pagina trouwens..

Ik gok erop dat je paginascript ongeveer dit is:
<?
if(isset($_GET['p'])) {
$p = $_GET['p'].".php";
}else{
$p = "home.php";
}
include($p);
?>
ofzoiets ;)..

je kunt er dan beter een filecheck inzetten:
<?
if(isset($_GET['p'])) {
if(file_exists($_GET['p'].".php")) }
$p = $_GET['p'].".php";
}else{
$p = "error.php";
}
}else{
$p = "home.php";
}
?>

't is maar een vermoeden ;)

Layout zieter verder netjes uit :)...
Ga zo door :P
Ziet er netjes uit, ik zou alleen het inlogschermpje bovenaan even netjes uitlijnen in een tabelletje.

Reageren