Er zit hoe dan ook érgens output vòòr regel 2 van index.php. Anders krijg je deze error niet. Zelfs als je de sessie voor de tweede keer start krijg je een andere foutmelding.
Heb je geen apache modules draaien die automatisch content toevoegen aan pagina's, of php scripts uitvoeren bij het uitvoeren van pagina's? (denk aan gzip-handlers etc)
@Djemo: maak het probleem niet groter dan dat het al is, ga dus geen lapmiddelen als session_destroy() gebruiken. Daarmee zou je namelijk ook direct alle data in de sessie vernietigen, dat kan niet de bedoeling zijn.
De structuur van de site klopt niet, dat zal dus moeten worden aangepast.
Zorg er voor dat je ONMOGELIJK output kunt aanmaken vóór het starten van de sessies en het gebruik van headers, sessions en cookies.
En ik heb het al vaker gezegd, ik heb deze foutmelding nog nooit gehad. Gewoon output als laatste aanmaken en als eerste de sessie starten, kun je lopen klooien met sessies en cookies tot je een ons weegt.
Edit: @Djemo: Je kunt prima midden in je code met header() werken, maar je moet niet zo stom zijn om al output aan te maken. Output maak je aan op de allerlaatste regel, vlak voordat je het bent vergeten. En geen regel eerder! Met een template-engine is dit technisch eenvoudig te realiseren.
@pqFrank: ER STAAT HELEMAAL NIX VOOR SESSION_START.... waarschijnlijk staat auto session start aan. als ik session_start weg haal doet het het gewoon.. maar dan kan ik geen header meer versturen...
Zonder session_start kun je prima een header versturen, die 2 hebben niks met elkaar te maken. Je raakt alleen de data in je sessie kwijt, dat zal ongetwijfeld niet de bedoeling zijn.
Nogmaals, jouw opzet klopt niet. Ga eens een zeer vereenvoudigd systeempje bouwen om te achterhalen wat er nu fout gaat en ga dit testen en langzaam maar zeker uitbreiden.
<?php
session_start();
@pqFrank: ER STAAT HELEMAAL NIX VOOR SESSION_START.... waarschijnlijk staat auto session start aan. als ik session_start weg haal doet het het gewoon.. maar dan kan ik geen header meer versturen...
Gebruik je de header() functie ook nog op een andere manier dan de gebruiker door te sturen naar een andere pagina? Anders kun je dat ook heel simpel met JS oplossen: