Hallo,

Een klant van mij heeft een gare hosting. en ik moet nu dus zelf PMA installeren.
Dit is goed gegaan totdat ik moet inloggen.
Waar moet ik een database aanmaken?

Voor het eerst dat ik dit doe dus ik zou ws wel iets over t hoofd zien.

Alvast bedankt!
@G.

Waarom laat je hem niet overstappen, gare hosting heb je niets aan en vroeger of later zal je dan ook tegen problemen aanlopen. Dat wil je niet, je kan beter overstappen naar een hoster die de boel wel goed voor elkaar heeft.
Ja dat zei ik ook al want ze willen bij dat bedrijf blijven.
Hun doen alle netwerk en dergelijke zaken met die lui.

Maar moeilijk kan het niet zijn toch om PMA te installen?
@G.

Ik zou bijna zeggen dat het slimmer is om de hoster te laten zorgen voor het DB systeem. Dit slaat toch nergens op, dat je het zelf zou moeten doen. Als ze netwerk e.d. wel goed regelen, dan mogen ze dit ook wel netjes doen toch? zeker als ze al een vaste klant zijn.
uiteraard. je hebt helemaal gelijk. ik vind het ok erg slordig.
en dat heb ik ze verteld ook. Maar die gasten doen ook bijna alleen maar windows hosting enzo.
nu hebben ze een linux bak maar dat snappen ze niet helemaal ofzo. :?
Wellicht dat je wat aan deze tutorial hebt? Lijkt me een situatie die aardig overeenkomt met de jouwe?
G. waarom zit je uberhaupt dan bij die hoster? Hadden ze een leuke 'de allergoeikoopste!' banner of ken je daar een kennis van de buren van de persoon die voor je oom de hond uitlaat?

Volgende keer je huiswerk doen, heb je dit niet
Wes, het gaat om een klant die bij die hoster zit en daar niet weg wil ;-)
thnx blance,

Alleen wat hij daar doet heb ik al 100x gedaan en wil maar niet werken.
heb hier de SQL user/pass maar hij zegt dat ie geen verbinding kan meken.

lekker vaag.
vervang voor je oom door voor de klant dan :)
Wat voor type hosting is het? Zolang het geen dedicated hosting is, zal de host toch lijkt mij hiervoor moeten zorgen.

Het lijkt me ook erg onlogisch dat ze een linux hosting aanbieden als ze daar zelf 0,0 verstand van hebben. Dus misschien toch nog maar eens bij die host doorzeuren?

Reageren