hallo
ik zoek een credit systeem.
mijn bedoeling daarvoor is voor een game.
ik wil een credit systeem met het volgende:
* aanmelden
* admin
> credits toevoegen.
> account verwijderen
* gebruikers panneel
is er een script voor?
Ja, ik maak het voor je voor 300 euro. PM maar als je intresse hebt..
Is 300 euro niet een beetje overkill?
Tja, als je al een aanmeldsysteem nodig hebt, kan je een skijken op www.webmensen.nl. Daar is een goed ledensysteem beschikbaar.

De credits zijn eenvoudig te maken met een paar update-queries.
ik vindt 300 euro persoonlijk ook wel wat veel werk voor een systeem wat een uurtje of 3 a 4 kost. Zeker voor iemand van 14 jaar.

Een script wat dit kan is vast wel te vinden op internet. En anders is het niet heel erg moeilijk om dit zelf te maken.
Hij gaat het ook niet maken. Je moet de zin snappen. Hier bestaan al zovele scripts voor. en er is geen echte uitleg bij. :s
Graag ontopic reageren, hij zoekt... het is geen vacature, help of help niet.. we gaan niet weer offtopic gezien zijn vorige Topic die hij startte ook al geheel werd verpest door offtopic berichten.

Gaan we niet toelaten!.
€ 300,- is een beetje aan de dure kant...
kan het ook gratis aub? :S
Bryan,

We zijn hier allemaal vrijwilligers. Iedereen zit hier omdat we graag mensen helpen met het leren van programmeren.
Gratis scripts geven we hier niet. In ieder geval niet zo toegespitst op speciale wensen. Er staan zat scripts in de scriptlib en genoeg tutorials om te beginnen met PHP programmeren.

Als je wel voor een dubbeltje op de 1e rij wil zitten en zelf geen vinger uitsteken, dan zou je het toch ergens anders moeten proberen.
laat maar...
bryan schreef op 06.02.2008 14:15
laat maar...

Succes verder :)

Reageren