Hallo,
Ik heb al een tijdje een site voor klj zaffelare.
In firefox, opera, IE6 is deze site zoals ik het wil, maar in IE7 gaat deze site zeer traag.
Weet er iemand hoe dit komt?
Heb al op goolge zitten zoeken, maar ik ben daar nog niets wijzer van geworden.
Ik heb al het aantal connecties enz, veranderd. Men phisingfilter staat ook uit, maar de site blijft zeer langzaam gaan.
Willen jullie eens kijken of jullie dit ook hebben?

www.kljzaffelare.be
Bij mij is hij snel ...
Werk je met IE7?

Ik heb van een paar leden van de klj ook gehoord dat de site traag gaat in IE7.
Ik zit met vista home premium en de rest op XP home.
Dus aan het OS zal het ook niet gelegen zijn denk ik
Ik zit hier op linux, in FF gaat hij hier al redelijk sloom en in IE6(ja op linux) gaat hij een stuk sneller.
Misschien de javascript ofzo?
hier in IE7 ook ontzettend traag
@ vincent

aan de javascript ligt het niet, want als ik hem uitschakel loopt hij nog altijd traag. In FF bij mij loopt hij zeer goed.
Ik vind 'm sowieso lang laden aan het begin, daarna gewoon normaal. In FF2

In IE7 sneller laden, maar daarna heb je gelijk.

Misschien javascriptjes die niet goed afsluiten... Probeer dat eens uit te zetten (js). Download firebug om je processen te bekijken, sowieso dat plaatje aan het begin dat je nog verkleind ook doet er bij 3x zolang over dan de rest... beetje zonde, maar niet erg.
welk plaatje bedoel je?
Ik heb men javascript al eens uitgezet in IE7, maar hij blijft toch langzaam lopen.
http://www.kljzaffelare.be/files/images/jaarthemafiguur2007-2008.jpg

Overigens zal het daar niet aanliggen was gewoon iets wat mij opviel.

In ie tab in ff doet ie ook langzaam. Helaas werkt firebug niet met ie tab... dus kan je de processen niet zien..

Gebruik je ajax?

edit 2:
Nee tis geen js (tenminste niet in ietab in ff). Als ik css disable krijg ik in ie7 helemaal niks te zien... Misschien nog eens je code doorlopen. Ik heb dit volgens mij eens eerder van iemand gehoord. Ik zal eens vragen wat het was in ie.

Reageren