Dr mist zeker nog 1tje... PHP-en :P

Maar ik doe een combinatie van:
PHPhulp-en
Chatten / mailen
Informatie opzoeken
Andere fora opzoeken

maar PHP t meeste! :D
tesamen met me site...

Is dat ook goed? ;)
Nu ben je er bij D@rk, kan Bas niet zien wie wat heeft gestemd?
Webmakerij schreef op 06.01.2005 14:17
Wis je cookies en je kan weer stemmen :-)

De hele site is dan gewoon niet bereikbaar, en ik heb mijn cookies standaard uitstaan.
Webmakerij schreef op 06.01.2005 14:20
Nee hoor maar ik kwam erachter toen ik me P.C. een keertje formateerde :-)

Webmakerij schreef op 06.01.2005 14:17
Wis je cookies en je kan weer stemmen :-)

Ik heb er al eens een berichtje over gestuurd via contact, maar geen reactie erop...
John de Boer schreef op 06.01.2005 14:35
[quote=Webmakerij schreef op 06.01.2005 14:17]Wis je cookies en je kan weer stemmen :-)

De hele site is dan gewoon niet bereikbaar, en ik heb mijn cookies standaard uitstaan.
[/quote]
Hoezo is de site dan niet bereikbaar?
Als je cookies uitstaan moet je elke keer opnieuw inloggen op deze site, trouwens kan het dat het poll scripts is upgedate want daarstraks waren de balken veel langer
Dark: ik gok dat hier een wiskundige berekening achterzit, en doordat er meer stemmen zijn, dat de balken kleiner worden.... Balken zullen wel voortgaan op procenten, en niet op echte stemmen? ^^

Edit:
Maw; er zal een max waarde geset zijn, waar ik niet over mag... Als ie in de buurt komt, alles 5x kleiner? I don't know, gewoon een gokje ^^
Webmakerij schreef op 06.01.2005 14:39
Hoezo is de site dan niet bereikbaar?

Als ik www.phphulp.nl in de adresbalk uitvoer, krijg ik een "Pagina niet gevonden"
Als ik later op de dag weer probeer issie weer 'in de lucht'

EDIT:
het was voornamelijk 's morgens dat ik die "Pagina niet gevonden" kreeg.

nog nooit last van gehad... maar misschien is het beter om alles een beetje cookievrijer te maken... voorbeeld idd die poll... kan tog ook gwoon met mysql?? en dan met sessions bijv die naam enz opvragen dat soort zooi...
Ja rafael dat weet ik ook wel ..., maar er was niet zo een groot veschil van stemmen maar toch was die balk gelijk veel kleiner, maar tzal wel aan mij ligge :-)
Dark; ik merktte het ook op hoor ;)

Reageren