Hoi allemaal,
Ik heb een handige site gevonden om geld te verdienen. Dit verdiende geld kan worden overgeschreven naar je PayPal rekening (gratis aan te maken!). Via PayPal kun je op tal van websites betalen. Het is volledig gratis en legaal, dus de moeite waard!
Om te beginnen heb je een PayPal rekening nodig. Deze kun je maken op www.paypal.nl. Een Privé rekening is goed. Vul je gegevens in. PayPal is betrouwbaar. Als je wilt kun je natuurlijk ook foute gegevens invullen, maar dat is volgensmij niet legaal.
Als je een PayPal rekening hebt, ga je naar http://bux.to/?r=tbstudio. Meld je vervolgens ook daar aan. (ik waardeer het erg als je je via mijn refferal link registreerd.)
Nu ben je in feite klaar. Op Bux.to kun je nu op refferals gaan drukken. Deze worden door adverteerders betaald. Als je op een refferal drukt en deze pagina minstens 30 seconden bekijkt, krijg je 1 $cent bijgeschreven. Dit lijkt weinig, maar dit gaat toch aardig snel vooruit. Als je 10$ hebt, kun je het geld overzetten op je PayPal account. Dan kun je ermee betalen.
Je hebt een vorm van geduld nodig, maar het is toch een hele handige methode, al zeg ik het zelf!
402 views