Hoi allemaal,

Ik heb een handige site gevonden om geld te verdienen. Dit verdiende geld kan worden overgeschreven naar je PayPal rekening (gratis aan te maken!). Via PayPal kun je op tal van websites betalen. Het is volledig gratis en legaal, dus de moeite waard!

Om te beginnen heb je een PayPal rekening nodig. Deze kun je maken op www.paypal.nl. Een Privé rekening is goed. Vul je gegevens in. PayPal is betrouwbaar. Als je wilt kun je natuurlijk ook foute gegevens invullen, maar dat is volgensmij niet legaal.

Als je een PayPal rekening hebt, ga je naar http://bux.to/?r=tbstudio. Meld je vervolgens ook daar aan. (ik waardeer het erg als je je via mijn refferal link registreerd.)

Nu ben je in feite klaar. Op Bux.to kun je nu op refferals gaan drukken. Deze worden door adverteerders betaald. Als je op een refferal drukt en deze pagina minstens 30 seconden bekijkt, krijg je 1 $cent bijgeschreven. Dit lijkt weinig, maar dit gaat toch aardig snel vooruit. Als je 10$ hebt, kun je het geld overzetten op je PayPal account. Dan kun je ermee betalen.

Je hebt een vorm van geduld nodig, maar het is toch een hele handige methode, al zeg ik het zelf!
Maar wat als je nou je op meerdere van dit soort sites registreerd (er zijn er genoeg)?

Ik ben trouwens nog maar 12 jaar (jong) dus kan ik moeilijk echt gaan werken
1 dollarcent per 30 seconden: 1 uur levert dan USD 1,20 op. Dat is dus zo'n 80 eurocent. Als je dit 7 dagen per week, 10 uur per dag doet, levert je dat dus zo'n 56 euro per week op. Dat is lang niet genoeg om de psygiater te betalen, want die heb je dan echt wel nodig!
thom schreef op 14.02.2008 14:44
Maar wat als je nou je op meerdere van dit soort sites registreerd (er zijn er genoeg)?

Ik ben trouwens nog maar 12 jaar (jong) dus kan ik moeilijk echt gaan werken

Zodra je 13 bent zal je het vast wel snappen.
als je echt snel online geld wil verdienen en je hebt een paypal acount, (zo niet maak er een op www.paypal.com) dan moet je gewoon naar

http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=dr33k3gm0

daar kan je $4-$25 verdienen door je meneing te geven over websites.
het duurt maar iets van 2 minuten om er 1 te doen ofzo...

oja en je hoeft bijna geen gegevens in te vullen...
Tuurlijk! Rot toch op met deze oplichtelij en ga ergens anders spelen.

@Mods/admins: Knal deze zooi van phphulp af, geen hond zit op dit klets te wachten. Spam, spam, spam, spam!
pgFrank schreef op 08.03.2008 01:38
Tuurlijk! Rot toch op met deze oplichtelij en ga ergens anders spelen.

@Mods/admins: Knal deze zooi van phphulp af, geen hond zit op dit klets te wachten. Spam, spam, spam, spam!

Idd, geld verdienen kan je beter doen door websites te maken, en als je daarbij problemen tegenkomt een topic te plaatsen op phphulp, want daar was phphulp voor gemaakt en niet voor deze flauwekul.

Als dit makkelijke geldverdienen uberhaubt zou werken, wie betaald het eigenlijk?
| WHOEHOE! | www.whoehoe.nl | Verdien geld online |

- 1 eurocent per klik voor Premium leden
- 0,5 eurocent per klik voor Standaard leden
- 50% voor de kliks van door u gekochte of verwezen leden
- Premium lidmaatschap voor 1 euro
- Adverteren vanaf 1,50 euro

| WHOEHOE! | www.whoehoe.nl | Verdien geld online |
Wat was er nou gezegd over spam Sjors?
Kijk wat ik hierboven gezet heb, mits je geen bot bent en doe eens ff heel snel oprotten met die rommel.

Bij voorbaat dank.

Reageren