1,5 uur zoeken naar een fout wat uiteindelijk een vergeten " bleek te zijn.
Link gekopieerd
MySQL gebruiken, nog veel gekker kun je het niet maken
Link gekopieerd
Ik heb een keer met mysql gespeeld en perongelijk een maximaal aantal connecties aangebracht op mijn root acount.
Uiteindelijk kwam ik er niet meer in en moest ik MySQL opnieuw installeren. *zichzelf dood schaamt* :)
Link gekopieerd
michael schreef op 15.02.2008 09:53
en moest ik MySQL opnieuw installeren. *zichzelf dood schaamt* :) Dat is inderdaad wel gruwelijk stom!
Een ezel stoot zich toch geen 2x aan dezelfde steen?
Link gekopieerd
pgFrank schreef op 15.02.2008 00:33
MySQL gebruiken, nog veel gekker kun je het niet maken
pgFrank schreef op 15.02.2008 11:29
[quote='michael schreef op 15.02.2008 09:53']en moest ik MySQL opnieuw installeren. *zichzelf dood schaamt* :) Dat is inderdaad wel gruwelijk stom!
Een ezel stoot zich toch geen 2x aan dezelfde steen?[/quote]
Vraagje (misschien is deze vraag stellen wel het domste wat ik ooit gedaan heb):
Wat is er mis met MySQL?
Link gekopieerd
Hehe, volgens mij krijgen we dadelijk een les van pgFrank waarom we geen MySQL moeten gebruiken ;-)
Het domste wat ik ooit heb gedaan? Een Criminals geprobeerd te maken toen ik dit wist aan PHP:
<?php
echo("Hoi");
?>
Achja, de zwarte tijden -.- ...
Link gekopieerd
Aron schreef op 15.02.2008 12:04
Wat is er mis met MySQL?Alles! Zoek de vele tientallen topics over deze vraag maar eens op en wake up: MySQL is géén RDBMS, ondanks dat men jou wil doen geloven van wel.
Alleen een MySQL-kenner kan veilig met MySQL werken, voor beginners is het een hopeloze zaak.
Link gekopieerd
Een pointer declareren zonder geheugen te reserveren voor de variabele waar die pointer naar verwees. Heeft me drie dagen gekost.
ongeveer 1990 - Lattice C compiler op Atari Mega STE 4 ;-)
Link gekopieerd
Hmm....slechts zijdelings gerelateerd aan programmeren was dat iets van rm -r *.php uitvoeren terwijl ik in de verkeerde directory zat. In plaats van een paar php-bestandjes verwijderen, verwijderde ik alle bestanden eindigend op .php van mijn computer. En dat waren er best veel! Gelukkig had ik nog wat backups hier en daar :)
Link gekopieerd
een uur lang naar een php-script staren om de fout te vinden.... die er niet was. Dat zoekt naar. Ergens klopten de schrijfrechten op een map niet.
Link gekopieerd