Ik heb een game site genaamd "game flash" voor mijn site heb ik dus een script nodig die zo werkt.
1.er staan in het beginnen er titels van artikelen gesoorteerd in een tabel.
die artikelen staan doorelkaar. nu wil ik zorgen dat je bovenaan op een letter kan klikken vervolgens laat de pc alle titels van artikelen zien die beginnen met die letter.
(voorbeeld)
ik klik op de letter A
dan komen alle titels te voorschijn die beginnen met de letter A.
ik snap hoe ik het moet maken. Heeft iemand hier een simpel basisscript om mee te beginnen? ik heb het een tijdje gebrobeert maar het lukt me nog steeds niet.
jah en nog erg bedankt. Me site is namelijk een tijdje ofline om verschillende redenen. en we broberen vandaag online te gaan. En dat alfabet script was een van de nieuwe functies die ik belooft had aan de bezoekers. zo kunnen ze het archief voor reviews, nieuws, previews enz makkelijk bekijken.
Klopt maar ik ben de enige programmeur de co-webmaster van mijn site helpt mij soms maar hij schrijft alles op de site en designed. Dus ik had weinig keus. Maar we hebben hem gister online kunnen krijgen. dus dat zit goed. Trouwens ik kan zoiets makkelijk maken in java maar dat heb ik niet gedaan omdat het veel te lang zou duren. Ik had het liefst een servlet gebruikt maar da's een heel gedoe weer dus koos ik voor php (ben ik niet zo goed in :D)