Hoi, ik heb van de pagina van jan koehoorn de css gebruikt voor mijn pagina, om mijn footer altijd aan de onderkant van de pagina blijft staan, en als de content groter word, de footer mee naar onder gaat.

op de een of andere manier komt de footer wel aan de onderkant, maar hij gaat niet mee naar onder.

heeft iemand misschien de oplossing voor dit probleempje ?

http://85.92.140.233/~heeze/template.html

alvast bedankt mikey
Hoi MikeY,

voor mijn voorbeeld moet je minstens dit hebben:

html, body {
			height: 100%;
		}
		#container {
			position: relative;
			min-height: 100%;
			height: 100%;
			voice-family: "\"}\"";
			voice-family: inherit;
			height: auto;
		}
		html>body #container {
		    height: auto;
		}

er vanuit gaande dat je buitenste div als id "container" heeft.
hoi Jan, dit heb ik er in staan, toch ?
ik ga ondertussen nog een keer kijken, maar ik kan me herinneren dat ik dat had meegekopieerd

[edit:]

wel raar, ik heb het ergens anders ook gebruikt, een daar ziet het er wel goed uit, maar nu komt hij wel onderaan maar de content loopt gewoon door
iemand ? niemand ?
mod-edit:

Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen". Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Je div main_content heeft een float, waardoor hij door de bodem breekt.

Zet eens een overflow: hidden; en width: 100% op je div.content_wrapper?
ok, ga ik nu gelijk proberen

momentje, ben zo terug :P

niet weg gaan he :)
[edit]is goed. kun je meteen de werking van het edit-knopje leren ;-)[/edit]

[edit]Die ken ik al :) [/edit]

[edit] Hij doet het :), Jan, je bent een schat :) als je vrouw was geweest had ik je gezoend[/edit]
Okee, mooi dat het werkt. Geef die zoen maar aan een willekeurige vrouwelijke voorbijgangster ;-)
zal me vriendin niet erg leuk vinden.:)
ik moet zeggen jan, ik weet aardig wat van webdesign, maar zonder jouw tutorials en je pagina, had ik sommige dingen niet voor elkaar gekregen

een dikke pluim :)
Thanks! Zoals met alles, gewoon door blijven buffelen en je skills verhogen ;-)
hmm, doe het toch al 4 jaar :)
maar me kennis ligt eerlijk gezegt eerder bij PHP dan bij CSS, maar jah ieder zo zijn vak

Reageren