$rows = mysql_result(mysql_query("SELECT COUNT(naam) FROM producten ORDER BY naam WHERE categorie = $get "),0);
En dit de foutmelding:
Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/banketpa/public_html/new/testpagina.php on line 99
Als ik WHERE categorie = $get weghaal werkt hij wel maar ik moet hem erin hebben staan iemand enig idee
Waar voer je de query uit? $rows, wat geen rijen zijn, maar een query is, $query ligt voor de hand, voer je nergens uit, er mist dus wederom een deel van je code.
Noppes heeft 23.02.2008 21:12 al een voorbeeld gegeven, zorg er alleen wel voor je dat je mijn query gebruikt en de juiste namen voor de variabelen hanteert.
@Mark: zet je code tussen de [.code.] en [/.code.] tags (zonder puntjes uiteraard). Als een echo niet werkt, zal hij wel niet bij die echo komen (mede door een if-constructie).
PGfrank, webmakkerij en Djemo super bedankt maar ik heb het ge**** opgegeven aan dit script en verder gezocht en nu op deze site het volgende gevonden.. http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/629/