Is er misschien iemand bereidt mij te helpen om wat meer van de connectie tussen PHP - MySQL te leren?

Topics lezen heeft geen zin, die vat ik nooit..

Ojha, ik hoef niet veel te leren:
Alleen hoe ik via een website dingen INSERT, UPDATE, DELETE, in m'n database.

Alstiemandblieft? (A)

PM me maar ofzo ^^
Je Topic titel zou ook wel wat informatiever mogen, als je wilt.. even aanpassen zodat het wat duidelijker is. voor mijn part : Gezocht, hulp met php-mysql.

Kan j dat nog aanpassen dan?
Ja je eerste reply aanpassen (1ste post van dit topic).
@ Jordi
Thx, ik weet nu hoe het werkt.
Maar zodra ik het probeer in te vullen met een formulier, ga ik weer de fout in :S
Echt niemand die even GOED en DUIDELIJK kan uitleggen wat je moet doen om en formulier met naam, email, wachtwoord, etc op te slaan in db?
Jeroen,

PHP/HTML/Mysql, iedere programeer taal is logica. met een paar simpele vraagen en zoekopdrachten in google kun je het meeste zelf oplossen.
Ook voor Forms / php.

Wat wil je doen?
Een form maken. -> google: HTML FORM TUTORIAL.

Vervolg -> Form data verzenden en opvangen via php. -> google: FORM DATA HTML PHP

vervolg -> PHP informatie in MYSQL database zetten -> Insert data from PHP into MYSQL

met die 3 vragen die ik aanmezelf stel vind ik:

HTML FORM TUTORIAL (2e hit)

FORM DATA HTML PHP (2e hit)

Insert data from php into mysql (2e hit, deze legt zelfs uit hoe je een form maakt, dit in php gebruikt en dat in mysql zet).

Gewoon, die 3 vragen aanjezelf stellen en daarop een logische zoek actie bedenken voor google en je vind het. Alle vragen die je tussendoor kan krijgen (Hoe controleer ik data op geldigheid, hoe maak ik een MYSQL database/table aan) etc. etc. zijn allemaal stuk voor stuk te googlen.

Dit klinkt echt als "ik-wil-wel-een-website-maar-niet-veel-tijd-erin-steken-om-het-te-leren". Er zijn genoeg duidelijke beginners handleidingen te vinden hier. Als je gewoon aan de gang gaat en er echt niet uit komt dan kun je hier een topic erover aanmaken.
Erm.. Niet genoeg tijd?
Wat denk je dat ik doe als ik even niet reageer?
Waar denk je dat ik de laatste tijd (sorry: MAANDEN) mee bezig?
(Oke, gamen.. maar niet veel meer ^^).

Reageren