Weer online, maar wat was er aan het handje? Te weinig koffie?
Gewoon niks van aantrekken, en zoals je nu praat kan hij ook niks kwaads over je zeggen ^^
topictitel is weer toepasselijk
Gedrag ook.
ja
Niek is zo lang niet op PHPhulp kunnen komen dat hij weer even helemaal moet acclimatiseren. Noobs horen hier gewoon thuis niek, daar moet je bovenuit stijgen. Je weet wel.

Vraagje aan Arjen: Is het misschien een idee om Halma.nl niet op eigen servers te hosten? Het klink in eerste instantie wat vreemd, maar dit zou als voordeel hebben dat je eigen site niet uit de lucht gaat wanneer er iets mis is met de webservers. Dan kan je de site gebruiken om je klanten (en de klanten van de klanten, zoals de phphulp bezoekers) op de hoogte te stellen van wat er gebeurt en wanneer het ongeveer is opgelost. Dan hoeven wij niet zo vaak op reload te drukken.
Beste Jelmer,

Is wel een goed idee, maar dan blijf ik bezig. Phphulp.nl is een project van Bas en mij. Als mijn site plat gaat weet ik dat eerder dan jullie Daar hebben wij een SLA voor. Probleem is alleen als er een probleem zoals deze is hoe ga je dat oplossen.

De server heeft prima gedraait, is niet down geweest. Alleen apache was traag.

Phphulp draait mee op onze server.
Dat snap ik, maar ik denk dat het handig is om de klanten en hun bezoekers een indicatie te kunnen geven hoe serieus het probleem is, en of er een schatting bekend is wanneer alles weer naar behoren werkt.
@Jelmer
Ik ben het helemaal met je eens.
Ligt het aan mij of kan er nergens meer gereageert worden ( als je dit ziet kan het nog wel ) En alleen jan k. is bij mij online .. ( naam is groen ) verder is iedereen rood :p ? foutje nog ergens
Ja, Jan is groen! Jan is biologisch namelijk..

Misschien is een 'monitor.halma.nl' een goed idee.. Maar ik denk dat het zo gedane zaak is en iedereen is weer op de hoogte! ;)

Niek, ik fix je account morgen!

Reageren