Weer online, maar wat was er aan het handje? Te weinig koffie?
Fijn dat we weten wat er aan de hand is, het is wel balen maar ik denk nog veel vervelender voor Halma.

In ieder geval wens ik ze veel succes.
Dank je wel TJVB :). Het is redelijk snel opgelost vind ik! Slim om er een proxy tussen te gooien..

Users online scriptje heb ik even uitgezet totdat de proxy server er weer tussenuit is (totdat de ddos attack is afgelopen). Er zijn nu namelijk problemen met het registreren van de gebruiker zijn IP adres.

$_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] gebruik ik nu om inlog informatie op te slaan, dus wees niet bang dat we je IP adres niet meer registreren ;).
Bas: op chat zegt 'Niek' dat hij niet meer verbannen is, mss even naar kijken, mss zijn nu alle bans verdwenen? /me vind Niek niet zo leuk.. :P
Ach, misschien een goede tijd om ook Niek weer toe te laten tot de website..

Ik wis de ban lijst nu wel ff, people change! Hoop dat ik geen spijt krijg van deze uitspraak :).
Ja dan is men ander account weer proper :p

Grtz
Bas Kreleger schreef op 28.02.2008 21:13
people change!
Wes?

Hoop dat ik geen spijt krijg van deze uitspraak :).
Tja...

;)
Bas Kreleger schreef op 28.02.2008 21:13
Ach, misschien een goede tijd om ook Niek weer toe te laten tot de website..

Ik wis de ban lijst nu wel ff, people change! Hoop dat ik geen spijt krijg van deze uitspraak :).

Misschien toch wel, maar moet je wel ff mijn andere account aanzetten. Nu moet ik echt super hard janken omdat ik die niet heb!
Ach, je ziet ook wel eens een generaal pardon bij wisseling van machthebbers. Misschien dat het bij de nieuwe lay-out ook goed uitpakt ;-)
Idee : Stuur iedereen een mail met de nieuwe layout (als hij uit is)
In de hoop meer actieve gebruikers te hebben.

Reageren