Heb een foutmelding in de statistics van het forum van onze website.
Dit is gekomen na een verhuizing van host, hierna werkte er meerdere dingen niet meer na behoren. Een aantal zaken heb ik zelf op kunnen lossen maar hier kom ik niet uit?

Ben zelf nog maar een beginende PHPer, dus dat speelt natuurlijk ook mee, vandaar dat ik hier maar eens om advies kom vragen.

http://lotusjungs.com/modules.php?name=Forums&file=statistics
Op deze pagina horen dus de statistics te komen van het forum, maar we krijgen dit nu te zien.
Enig idee wat hier fout gaat, en hoe we dit kunnen oplossen?
Alvast bedankt

Warning: fopen(modules/Forums/modules/cache/templates/subSilver/content_values.tpl.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/mistyschu/domains/lotusjungs.com/public_html/modules/Forums/stats_mod/includes/template.php on line 765

Het kan dus zijn dat dit gewoon is geblocked door je provider.
Welke provider? Kan je een mailtje sturen naar je provider of de fopen wrappers uit staan? dat staat trouwens ook wel in info.php
Waar kan ik de info.php vinden dan?
Hosten de site bij 1Mhosting

In het administratie menu staat bij Cache Folder Status:
Beveiligde modus is geactiveerd op de server, cache zal NIET functioneren!

Heeft er dit misschien mee te maken dan?
<?php
phpinfo();
?>
Dit is het scriptje om de info op te vragen.
phpinfo gemaakt:

allow_url_fopen On On

dit staat er bij fopen
Dan zou het moeten kunnen werken zo te zien.
Zo te zien wel, maar is dus niet het geval:)

Lijkt me dus toch een rechten probleem, kan alleen niet achterhalen waar het in zit.

Sinds ik de Chmod instellingen van bepaalde mappen heb gewijzigd, kom ik dus ook niet meer in de modules administratie?

Maakt het overigens uit dat je mappen chmod via een ftp programma, of via je controlepanel van de host?
Arno schreef op 09.03.2008 12:18
Lijkt me dus toch een rechten probleem, kan alleen niet achterhalen waar het in zit.

Is het path wel goed ingesteld?
Sinds ik de Chmod instellingen van bepaalde mappen heb gewijzigd, kom ik dus ook niet meer in de modules administratie?

Terugzetten op de oude waarde.
Maakt het overigens uit dat je mappen chmod via een ftp programma, of via je controlepanel van de host?

Chmod is chmod. De rechten worden direct gewijzigd in het filesystem. Het enige dat belangrijk is, je moet wel voldoende rechten hebben om te kunnen wijzigen. Als je een file upload met FTP en je upload een file via een formulier op je site, dan hebben die files verschillende 'owners'. Dus die kan je ook alleen maar chmodden met de juiste 'owner'.
SanThe schreef op 09.03.2008 12:26
Is het path wel goed ingesteld?

Niets aan veranderd, dus waarom zou die nou niet goed meer zijn?

Terugzetten op de oude waarde.

Daar staan ze op, daarom snap ik er geen biet meer van?

Chmod is chmod. De rechten worden direct gewijzigd in het filesystem. Het enige dat belangrijk is, je moet wel voldoende rechten hebben om te kunnen wijzigen. Als je een file upload met FTP en je upload een file via een formulier op je site, dan hebben die files verschillende 'owners'. Dus die kan je ook alleen maar chmodden met de juiste 'owner'.

Oke, dacht dat het hier misschien nog mee te makken had.

Reageren