Heey,

Weet iemand hoe je het principe van een "advertentie toevoegen" kan maken, want ik kom er maar niet uit.
Ik weet er staan een aantal marktscript op het internet die te koop zijn, maar ik wil mijn eigen maken, want anders moet je daar zoveel aan veranderen.....

Ik hoop iets te horen!
INSERT INTO tabel (veld) VALUES ('waarde') ;
Heey, snelle reactie bedankt,
Zover ben ik nog niet in php dat ik dat begrijp,
Je moet er vanuit gaa dat ik nou, 1 pagina heb, de voorpagina, met gewone link naar de rubrieken, een zoekmachine die nog niet werkt, een inlogsysteem waar ik hard mee bezig ben.

Je kan ervan uitgaan dat ik "0" php/mysql kennis heb. <sorry, had ik moeten vermelden>

MvG
Dominick schreef op 13.03.2008 16:24
Je kan ervan uitgaan dat ik "0" php/mysql kennis heb.
Dan is dit veel en veel te hoog gegrepen. Ga dan eerst maar eens wat eenvoudige scriptjes maken, een marktplaats vraagt veel meer kennis dan wat je nu in huis hebt. Denk alleen al aan alle veiligheidsproblemen...
Heey, bedankt voor de reacties, dat word studeren voor mij.

<quote> ....Denk alleen al aan alle veiligheidsproblemen... </quote>
Welke veiligheidsproblemen? Als je werkt met een extern betalingsprogramma (123tickets of mollie oid) dan kan er toch moeilijk wat mis gaan, toch?
Tip :

Ga een gastenboek ofzo maken.

Niet rippen maar van scratch maken. Leer je een hele hoop van over beveiliging/php/mysql :)
Wat dacht je van SQL-injection of crosssite scripting? Dat heeft niks met mollie o.i.d. te maken en toch zijn het serieuze bedreigingen voor jouw site. Zie Google voor de details.
Hoe ga jij met nul php/mysql kennis een fatsoenlijk login systeem maken?
Ik zou simpel beginnen met een gastenboekje ofzo
Ik zou beginnen met

<?php
echo 'hoi';
?>
ik ga beginnen met
[code]
<?php
echo 'Hij doet het, nu nog meer studeren'
?>

Reageren