Welke browser gebruiken jullie?

Ik gebruik Mozilla Firefox ...
voordeel: lekker snel
nadeel: google toolbar werkt niet, fileplanet download manager gaat ook niet ... en nog meer :(

Ik vind dat hiermee meer rekening gehouden moet worden. Alles wordt gemaakt voor IE maar die is gewoonweg brak :(
Iemand met mij?

(Jaja ik verveelde me een beetje)
Iemand met mij?

Ik schaam me diep, maar ik zit nu met IE, kwam van zo'n brakke site. Normaal maak ik gebruik van Mozilla 1.5 Gecko.

Voordeel: wat niet... de mailclient, geen gare glow-teksten op profiel-sites, voert geen VB uit zodat ineens je CD-lades opengaan.. :D
Nadeel: Teveel IE-shit op Internet...

Verder maak ik regelmatig gebruik van Netscape 7.1, Opera 7.21 en Lynx (Linux, ook als Windows te krijgen, textbrowser, erg snel.. :D)

Elwin
Offtopic : wat doe jij zoal met je linux systeem?
Ik heb RedHat 8 ergens liggen (weleens geinstalleerd op een andere PC) maar Linux ken geen verkenner (ik kon hem iig niet vinden) en je kan er zeer weinig mee:
Je kunt niet Gamen (spelletjes werken niet) Office kon ik ook niet installeren :( en .... (er was nog iets maarja wat?). Of zie ik dit alles soms verkeerd?
Uhm... wat doe je met je Linux.. nou.. deze hier achter me in de kamer draait alleen als webserver... voornamelijk dan. En daar staan een heleboel projecten van mij op.

En ja.. je ziet alles verkeerd.. als je naar runlevel 5 gaat ('X') dan kan je alles wat je in je Windows kan en nog veel meer... OpenOffice bijvoorbeeld. Spelletjes worden steeds meer klaargemaakt voor Linux-omgevingen.

Daarnaast is er in runlevel 3 een oude bekende: Midnight commander... zeg maar de Linux-versie van Norton Commander, de meeste nog wel bekend uit het DOS-tijdperk. En als je daar mee leert werken wil je niets anders meer... (om files te browsen) .. althans ik niet...

En were ff ontopic.. Heb jij dat nu ook bij PHP-codes op deze website dat ze eerst een paar tekens in Courier staan en vervolgens in Verdana verder gaan?

Elwin
Nee (tenminste nog niet)

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8

Deze werkt echt super :)
Owja over die runlevels weet ik niets (:$) linux stond er om precies te zijn 4 uur en 18 minuten op voordat het er weer af ging :P

En welke spellen dan?
Ik zie mezelf (ok mezelf wel maar linux niet) nog geen Half-Life 2 of UT2k4 ofsow spelen op Linux ....
Mitch, Half-Life en UT2k4 werken al op *nix
Ik gebruik internet explorer.. Maar, maak websites wel firefox compatible. Firefox compatible betekend ook compatible in netscape. In Opera werkend ook werkend in Internet Explorer.. Hou er wel rekening mee..
Op mijn eigen laptop Firefox

Voordeel fijn, snel en de tabs
Nadeel: Ie sites
Ik gebruik gewoon IE omdat dat gewoon simpel is, op windows aan sluit, en je geen extra dingen of te installen :)
firefox en opera, hebben allebij hun specifieke voordelen

Reageren