Hallo,

Ik zoek iemand die mij via MSN kan helpen om mijn loginscript zo veilig mogelijk te maken.

Ik heb nu zelf al een (redelijk veilig) loginscript met sessies gemaakt alleen het moet echt heel veilig worden.

Wie wil mij hierbij helpen??

-klompie
Post het hier eens dan kijken we er naar :)
ik kan wel alles posten maar dat word wel een lap tekst ;)

via msn zou ik het even kunnen oversturen dan kan je het ook in een editor openen dat je duidelijk overzicht hebt (ook met verschillende kleuren).

ook is het dan wat makkelijker (sneller) communiceren ;)
wat is groot?

Het is gewoon beter het hier te posten. Dan hebben andere mensen er misschien nog wat aan en iedereen kan je helpen.

Veel mensen zullen je msn toch niet willen ... dit forum is gemaakt om php problemen op te lossen. Dus post het maar hier :)

Meer dan 200 regels zal het niet zijn denk ik? Voor een login systeem kan je binnen de 100 regels al klaar zijn veilig en wel.
Je wordt vanzelf wel afgezeken als je het te gek maakt. Als dat alles is...
*bump*
2e en laatste bump..
Wat vraag je nu eigenlijk? Of wij even bijna 400 regels code willen gaan uitpluizen op zoek naar eventuele veiligheidslekken waarvan we niet eens zeker zijn of ze er wel inzitten?

Eh nee, ik heb wel iets beters te doen...
ik zoek iemand die mij wil helpen om mijn login systeem zo veilig mogelijk te maken

en als jij het niet door wil lezen dan doe je dat niet..
ik denk dat als je 400 regels hebt, en je hebt het zelf gescript(terwijl je met een kwart ervan ook wel een veilig script hebt) dat jij dan wel weet of het veilig is.

Reageren