Ik heb twee whiles binnen elkaar die mij een checkbox vormt. Namelijk ik krijg een opsomming van alle vakken die gegeven worden binnen die klas.
Allemaal tof maar ik moet diet nog gekoppeld krijgen aan mijn leerkrachten. Hier knelt het schoentje, ik weet niet hoe ik het volgende :
$line2 $line3 lijkt me niet echt duidelijk als benamingen.
gebruik liever iets als $row_klas , $row_vak . zo zie je in 1 oogopslag wat iets doen, wel zo gemakkelijk programmeren. zelfde geldt voor je querynamen.
maar hoogstwaarschijnlijk kan het ook allemaal binnen 1 query
neen dat had ik eerst, het probleemis dat ik zowel de id van line2[0] als van line3[0] nodig heb en op die manier van de array heb ik telkens maar één.
wel dat is precies wat ik van plan was ! :D Maar ik heb beide ids nodig. Wat ik wou doen is eigenlijk exact hetzelfde als watik doe voor de post. Wat ik doe is :
Neem van mij aan als het groepswerk is is het alleen maar meer reden om het om te gooien omdat anders iemand anders in je groep die code leest en er geen ruk van snept.
Hoe ga je dat verder doen mocht er een nieuw record halverwege je tabel komen? (gewoon een case want als je db goed is gebeurt het niet :P)