Hallo,

Ik zit met een groot probleem. Ik heb een opdracht gekregen van school om te maken, maar de leraar legt niets uit en doet het ook niet. Dit is m'n opdracht:

Dit weblog moet tenminste de volgende pagina's bevatten:
Een pagina met daarop een aantal berichten met eventueel een foto.
Een pagina met daarop een bericht met daarbij alle reacties op dat bericht.
Een pagina waarop oude berichten kunnen worden opgevraagd.
Een pagina om een nieuw bericht in te voeren.
Een pagina om een bericht te veranderen.
Een pagina om een reactie in te voeren.
specificaties van onderdelen:
ad 1: De laatste 5 berichten moeten hier te zien zijn waarbij het laatste bericht bovenaan staat.
Bovendien moet er aangegeven staan hoeveel reacties er op elk bericht zijn en een mogelijkheid om door te klikken naar de pagina waarop de reacties staan.

ad 2: Op deze pagina wordt dus maar één bericht getoond maar wel alle reacties op dat bericht.

ad 3: Je kunt bijvoorbeeld elk bericht een titel geven die gebruikt kan worden om een overzicht van alle berichten te geven. De gebruiker kan ,bv door op de titel te klikken, het bericht uit het archief ophalen.
Je kunt hier ook de mogelijkheid geven om de reacties op het bericht wel of niet te tonen.
ad 4: De eigenaar van het weblog moet een bericht in kunnen voeren en daarbij een foto kunnen uploaden.
Er moet een beveiliging zijn dat er eerst een wachtwoord ingevuld moet worden om deze pagina te kunnen gebruiken.
Dit naast de beveiliging die er op de database met de berichten staat.
ad 5: De eigenaar van het weblog moet later een bericht kunnen aanvullen of veranderen.
ad 6: Een gebruiker moet een reactie kunnen geven. Deze kan een bericht later niet meer aanpassen.
De eigenaar van het weblog moet antwoord berichten kunnen verwijderen niet veranderen.

Kan iemand mij een richting op sturen Hoe ik moet beginnen?

M.V.G.

Jeffrey
lol
Wordpress? :D
Marcel schreef op 30.03.2008 12:24
lol

Ik snap niet wat er grappig aan is, btw het mag geen webblog worden van een site, waar je ja aanmeld en je meteen een webblog hebt .
deze hele site is grappig
Moet je het zelf programmeren? Of moet mag je het ook installeren?
installeer dan een wordpress @ localhost?
Je moet het in htmlkit maken met alleen scripts.
We mogen geen site of dergelijke er voor gebruiken.
Marcel schreef op 30.03.2008 12:30
deze hele site is grappig

Mond dicht Boris
Is het de bedoeling dat jullie PHP leren ofzo? Hoe lang heb je daarvoor de tijd?
Jeffrey schreef op 30.03.2008 12:23
.... maar de leraar legt niets uit ...

Klacht indienen.

Reageren