ik heb gebruik gemaakt van een paart scropts die hier beschikbaar zijn om voor alleen leden bepaalde pagina's beschikbaar te stellen... Maar nu heb ik het volgende vraag:
Ik wil graag als iemand inlogt met username en password dat ie naar zijn eigen pagina gaat... Dus bij: een klant heeft vorige week iets bij me besteld, die logt vadaag in en gaat direct naar zijn pagina waar hij overzicht ziet, dus daar mogen andere gebruikers niet komen...
het zou nu mooi zijn als in de test.php de user automatisch wordt doorverbonden naar zijn eigen pagina
Nogmaals, gebruikers hebben dus niet echt een 'eigen pagina'.
Het is gewoon 1 pagina (bv. profiel.php) die afhankelijk van de ingelogde gebruiker verschillende gegevens toont. Het is dus niet zo dat jij aparte PHP bestanden hebt voor Jantje en Pietje. Als Jantje ingelogd is toont profiel.php de gegevens van Jantje en hetzelfde geldt voor Pietje en alle andere gebruikers.
Na het inloggen stuur je dus iedereen door naar profiel.php. Daar wordt dan wel bepaald welke gegevens getoond moeten worden.
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
ik kan dat helemaal niet programmeren voor je want ik weet niet welke gegevens je allemaal in je database hebt opgeslagen. het is phphulp.nl he, niet phpfixmijnscriptevensnelja.nl
In het scirpt van GaMer13 op regel 4 staat precies wat je moet doen. Kijk hier eens goed naar en verdiep je eens in een mysql beginnershandleiding. Het werkt allemaal erg vanzelfsprekend.
Slim, voornamelijk als er bij dat script bovenaan heel groot 'opvolger beschikbaar' staat. Niet aan gedacht om maar eens naar die opvolger te kijken?
Verder denk ik dat je er verstandig aan doe om eerst maar eens wat tutorials door te lezen. Dan kom je wellicht een stuk verder en kun je ook dingen zelf gaan scripten.
pfff... ik heb het aangepast... Nu kan ik inloggen en ik kan via mysql woonplaats wijzigen maar ik krijg nog steeds niet voor elkaar als ik inlog dat er :