De bedoeling van het layout is niet om supermodern/prachtig te ogen maar om degelijk over te komen dat je als het ware kan surfen zonder je constant te moeten irriteren aan het lay-out of afgeleid te worden door het lay-out.
Het lay-out is zeker nog niet af, maar ik zou willen weten of dit al een goed begin is.
?
Onbekende gebruiker
06-04-2008 12:24
De layout komt rustig op me over, dus dat is zeker een goed punt. Ik vind de kleurkeuze ook goed, hoewel ik wel zou kiezen voor eenheid in de lettertypes. D.w.z. dat je één lettertype kiest in plaats van dat je 'Welkom bij Velo-Drome !' een ander lettertype geeft dan de inhoud (Lorem ipsum dolor sit amet....).
Je headerplaatje laade de eerste keer bij mij 3x
Pixel
Wazig
Normaal
Je plaatje kleiner maken ?
Verder zijn er nog wat punten zoals statistieken die moet dezelfde padding hebben als die inlog niet ?
Verdere is hij wel wat grauw aangericht maar dat kan misschien de bedoeling zijn ?
het traag laden van het plaatje is deels door de server en deels door dat het 100 kb is, is dat te veel?
en dat grauwe is niet met opzet de bedoeling geweest
Je zou hem even in Photoshop om kunnen zetten naar GIF dan heb je vaak rond de 20kb dat is een goede groote, en dan laad het plaatje ook in 1x ipv. in 3 delen.
Foto's moet je eigenlijk nooit als een gif opslaan. In photoshop opslaan met 80% kwaliteit moet gewoon goed zijn.
Afbeeldingen met niet zo heel veel kleuren kun je beter als gif opslaan
wat mij op het moment nog stoort aan het lay-out zijn de leegtes links en rechtsonder (onder poll en statistieken) iemand een tip om die subtiel op te vulle?
voor de rest zijn alle andere tips uiteraard ook nog welkom
PS registrere enzo werkt nog niet fatsoenlijk, dus daar moet je niet op lette