Hallo,

Ik ben bezig met een website waar iedereen zijn/haar Lego creaties kan uploaden en andermans creaties kan bekijken. Ik kende BrickShelf al, maar ik vind de layout lelijk en de functies te beperkt. Verder is mijn website Nederlands en Brickshelf Engels.
Ik heb voor mijn website de naam Lego Brick gekozen.

URL:
http://legobrick.987mb.com/nieuwelayout

Hij staat nu (nog) gehost op 987mb.com, maar als ik klaar ben met de site ga ik hem waarschijnlijk op een .com of .nl domein zetten bij een betaalde hosting.

De volgende dingen komen er zeker weten nog in:
- Reageer knop als je een creatie bekijkt
- Leden pagina maken
- De pagina als je ingelogt bent verbeteren
- Een FAQ pagina maken

Nu vraag ik om jullie mening.
1. Vinden jullie de layout mooi?
2. Hebben jullie nog goede ideeën om aan de site toe te voegen?
Even wat over het niet-technische gedeelte:

Ten eerste moet je rekening houden met de verschillende soorten dingen die je met lego kan.

Bijv.

-lego mindstorms, ik weet niet of je dat kent. anders even googlen.
[tab]-programeer gedeelte
[tab]-technisch gedeelte

-filmpjes gemaakt met lego.

-bouwwerken alleen uit blokjes.

Dit zijn 3 hele verschillende dingen dus het is wel belangrijk dat je deze appart houdt.

Ten tweede moet het duidelijk voor de bezoekers zijn dat er 3 apparte categoriën zijn en wat bijv. mindstorms inhoud.

Als ik zo'n site had gemaakt had ik me zeker aan deze dingen gehouden. Ik weet niet of jij er wat mee kan.

Veel succes ermee.

Mvg
Pepijn
Wat een mooie lay-out, origineel lettertype ook :-)... [/sarcasme]

Zo'n makkelijk menu en dan Flash gebruiken? Nergens voor nodig.

heeft niks te maken met de Lego Group.

Oh, is dat zo? Het heeft toch met 'Lego' te maken, of niet dan?

Sorry, vind dit echt rommel. Je kunt beter een lay-out maken meer in het thema 'Lego'. Meer kleuren (want dat is met Lego ook zo). Een beter lettertype (Times New Roman, kom op...), en dat flash menu kun je zo met CSS maken, te moeilijk gedacht dus ;-).
Ik ben ook bezig met een lego-site..
Allen ik had deze op een gratis wephost gezet deze is verweidert kent iemand ene goede gratis webhost hiervoor ?
Waarom reageer je op een bericht van 4 jaar oud? Pfff... ga aub eerst eens kijken hoe dit forum in elkaar zit voordat je zomaar berichten gaat plaatsen.
Oude topic.....

Reageren