Ik ben bezig met een website waar iedereen zijn/haar Lego creaties kan uploaden en andermans creaties kan bekijken. Ik kende BrickShelf al, maar ik vind de layout lelijk en de functies te beperkt. Verder is mijn website Nederlands en Brickshelf Engels.
Ik heb voor mijn website de naam Lego Brick gekozen.
Hij staat nu (nog) gehost op 987mb.com, maar als ik klaar ben met de site ga ik hem waarschijnlijk op een .com of .nl domein zetten bij een betaalde hosting.
De volgende dingen komen er zeker weten nog in:
- Reageer knop als je een creatie bekijkt
- Leden pagina maken
- De pagina als je ingelogt bent verbeteren
- Een FAQ pagina maken
Nu vraag ik om jullie mening.
1. Vinden jullie de layout mooi?
2. Hebben jullie nog goede ideeën om aan de site toe te voegen?
Bij mij doet de hele site het niet, hij kan het (sub)domein niet vinden zegt Firefox. DNS cache van Windows legen deed wonderen.
Mag je de naam 'Lego Brick' wel gebruiken? Lego is een handelsmerk, die kan je niet zonder meer gebruiken, op dezelfde manier dat je niet zomaar Google in de naam van je website kan gebruiken. Daarnaast is Lego Brick een combinatie die Lego zelf ook al gebruikt.
Bij mij doet de hele site het niet, hij kan het (sub)domein niet vinden zegt Firefox. DNS cache van Windows legen deed wonderen.
Mag je de naam 'Lego Brick' wel gebruiken? Lego is een handelsmerk, die kan je niet zonder meer gebruiken, op dezelfde manier dat je niet zomaar Google in de naam van je website kan gebruiken. Daarnaast is Lego Brick een combinatie die Lego zelf ook al gebruikt.
Waar wordt 'Lego Brick' dan al voor gebruikt? Je mag toch wel gewoon 'Lego' in je naam zetten,, of niet? Er is bijvoorbeeld ook de site http://www.legosteen.nl. Of hebben die geld ervoor betaald?
EDIT:
De header doet het als het goed is nu wel weer :D
ik vind de site niet echt goed. Hij is kaal, veel wit, en de header is niet zo mooi, ook heb je gebruik gemaakt van een flash header menu, terwijl dat ook gewoon met CSS kan. Zoek eens op template tutorial, en doe inspiratie op. Als cijfer geef ik je een 3.