Hoiiii,

Ik draai sinds kort windows 2000 (geweldig systeem...!!!) maar nu wil ik opstartitems uitschakelen. Ik gebruikte altijd msconfig, maar dat werkt dus niet in windows 2000. Iemand een andere oplossing?

danke,
Johan
Er is een programmaatje voor, genaamd Start-up (freeware, nederlandse programmeur). Als je even een PM stuurt met je mailadres kan ik je het wel opsturen, of google even.

Edit: misschien heb je hier iets aan?
GOUD..!!

geweldig, het werkt. Bedankt..!!
Hheeheh waarom Windows 2000? Waarom geen upgrade naar XP? Je hoort bij 3 % van de bezoekers van jbgsm.nl, met een 2000 systeem.
hehehe

Jelmer
Johan, als je gewoon een XP nam, en deze msconfig kopieërde, ging het ook ^^ Zo had ik het toch gedaan bij mijn andere pc ;)
Johan, laat je niet verleiden hoor. Hou het gewoon bij 2000, werkt véél beter :P
Nix mis met XP Prof SP2 ^o)
Alles werkt hier naar behoren etc ... :D
En wat doe jij als eerste als je Windows XP hebt geinstalleerd? Style in klassiek, en het startmenu ook.

And there we are, welcome Windows 2000.
Peter Dorn schreef op 16.01.2005 00:44
En wat doe jij als eerste als je Windows XP hebt geinstalleerd? Style in klassiek, en het startmenu ook.

And there we are, welcome Windows 2000.

Lol, ik herken het. Vond die XP-style maar niks, dus meteen maar gewijzigd in 2000 stijl. En al die extra dingetjes die geïntegreerd zijn heb je ook helemaal niet nodig. En als je vervolgens XP probeert te verwijderen om er weer 2000 op te zetten, raak je zo gefrustreerd dat je XP al helemáál kwijt wil!

En Win 2000 kan vrijwel alles wat XP ook kan.
Ik heb de XP style in het zilver... Win 2k is wel leuk, heb ik op m'n vaste pc, maar win xp instellen naar klassieke look? Dan is het start menu nog lelijker ^^
2000 is bijna gelijk aan XP alleen XP is wat mooier :-) en heeft nog meer veiligheidlekken.
Maar voor die startup items zijn zat programma's, ik doe het zelf via Spybot S&D

Reageren