Ik zou graag willen checken of de bezoeker van een website javascript/ajax aan heeft staan zo ja, de site laad normaal zo niet de gebruiker krijgt een andere pagina te zien.
@Jurgen: dan nog wordt het PHP script waar gekeken wordt of het bestand bestaat éérst uitgevoerd, voordat de AJAX request wordt uitgevoerd. Het bestand zal dus nooit bestaan.
[quote='wes schreef op 08.04.2008 15:55']als iemand javascript uit heeft staan hoef ik em niet op mn site, period.
Dat is heel leuk, zou je dat ook bij betalende klanten doen?[/quote]
Ja natuurlijk, als iemand zn javascript uit heeft staan heeft die persoon mooi pech. Al is het de vucking paus
Betalende klanten zijn ook maar site bezoekers, als ze niet jouw site willen bekijken zoals het hoort, wat voor een nut heeft het dan nog. Hoef ze niet
Toch is mobiel internetten niet optimaal, dit komt natuurlijk door het schermpje. En toch zijn vaak 90% van je bezoekers gewoon mensen achter een PC/laptop, tenzij je natuurlijk speciale diensten aanbied voor mobiel internet, zoals weer.nl.
Op zich ben ik het met Wes eens. Mensen die zichtsproblemen hebben, zullen toch niet snel achter de computer kruipen, tenzij daar enige geluidshulpmiddelen zijn om het surfen gemakkelijk te maken.
Zolang je die hulpmiddelen niet biedt, zullen ze je site ook niet snel zien staan.
@kalle , zwolle was volgens jou toch een achterhaalt gat?
@rest , javascript moet gewoon default aan. staat het uit, heb je pech. en wat wil zo'n blinde eraan doen dan... stare me to death with his glass eyes?
Wes heeft gelijk dat Javascript gewoon standaard moet zijn. Als je PDA's hebt die dat niet ondersteunen moet je denk ik het probleem bij je PDA-browser leggen die het internet niet volledig toegankelijk maakt.