Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een nieuwe website overgenomen en ben op zoek naar een programmeur die de site vast wilt bijstaan. De site betreft een social community met ongeveer 5000 leden. Er komen dagelijks zo een 10-20 leden bij en dus groeit deze site redelijk. Volgens de statistieken op dit moment moet de site per jaar verdubbelen kwa leden aantal. Er komen rond de 1000 bezoekers per dag op de site.
Deze site draait volledig op autopilot dus behoeft geen aandacht maar indien er wel aandacht aan geschonken wordt kan de site sneller groeien.
Ik heb deze site anderhalve week geleden gekocht en ben nu op zoek naar een aantal partners. Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij(ons) deze site nog successvoller wilt maken.
Ik zoek dus iemand die zeer ervaren is met php/mysql/html en css. Ik ben niet op zoek naar iemand die het aan het leren is. Ik heb simpelweg teveel geld betaald voor de site om er mee te experimenteren.
Ik zie jullie reactie's graag tegemoet. Kunnen jullie ook wat voorbeelden geven van wat jullie gemaakt hebben?
Dit is een vrijwillige samenwerking aangezien er nog geen inkomsten met de site vergaard worden en dit moet ook niet je hoofddoel zijn.
Ben jij iemand die schoon codeerd? Dan ben jij wellicht degene die ik zoek.
Neem maar alvast een kijkje op de drukbezochte site www.springfieldblock.com
Alvast bedankt en ik hoop dat ik hier iemand vind die geschikt is en de tijd heeft en het uiteraard leuk vind om hieraan mee te werken.
Deze site is zeer bekend in Springfield massachusets en vooral naamsbekendheid.
Groeten,
Amro
1.017 views