Soccer Mania

Ik ben bezig met een voetbal management spel. Een spel waarin jij coach bent van een team. Je kan spelers trainen, wedstrijden spelen, opstellingen maken, speler kopen/verkopen en nog veel meer.

De volgende dingen heb ik al:
- in een server gaan
- team bekijken
- opstelling veranderen
- tactiek veranderen
- stand bekijken
- personeel in dienst nemen/ ontslaan
- transferlijst
- pm systeem
- server verlaten
- spelers trainen
- wedstrijdschema

Spelers worden nog niet getraind omdat het spel nog niet af is. Als het spel af is, worden spelers elke nacht om 12 uur getraind.

De spelers die in het spel zitten bestaan niet, het zijn virtuele spelers. Ze worden willekeurig gegenereerd.

Dit is de link: Soccer Mania

Hebben jullie nog leuke ideeen? Andere naam? Bugs? Vertel het dan even.

PS: Er is nu nog maar 1 server, en die is vol. Dit omdat het wedstrijd-systeem nog niet af is. Als het wedstrijd-systeem af is. Komen er meer servers, en verwijder ik de test-teams. Dus je kan nu nog niet in een server.
iets wat ik in de layout mis, is de naam. maak eens een mooi logo voor bovenin de hoek, of zet in die oranje balk wat in.
het werkt zo niet echt uitnodigend
Ja sorry, dit heb ik nog niet gemaakt. Maar bij de 'ingame', heb ik wel een header met naam etc. ;)
Het gaat om de eerste indruk natuurlijk ;)
Als men niet binnen 5 sec kan zien waar het omgaat zijn ze weg. Dus... :)
Je hebt voordat je inlogt al zat fouten zitten:
- bij aanmelden komt die tekst onder het vak
- copyright zet je maar in je broncode, zo ziet het er niet mooi uit :D
- de nog geen accounttekst gaat weg als je via aanmelden er op klikt
- de tekst van de activatielink staat te hoog

zo zal het ingame ook wel gaan ...
Oja, miss handig om te posten hehe.
usr = test1
pass = test1
Ik vind het er wel leuk uit zien en functioneert ook naar behoren. Ik mis nog wel de mogelijkheid om de opstelling te veranderen. bijv 4-4-3, 3-4-4, 4-3-4 etc...
@Jurgen: Even dat je het weet, de formaties 4-4-3, 3-4-4 en 4-3-4 bestaan niet. ;) Tenzij je zonder keeper wilt spelen. :P
jorian schreef op 19.04.2008 12:30
@Jurgen: Even dat je het weet, de formaties 4-4-3, 3-4-4 en 4-3-4 bestaan niet. ;) Tenzij je zonder keeper wilt spelen. :P

Ja ik heb geen verstand van voetbal maar je snapt mijn principe toch?
Maar ik snap niet wat je bedoeld.. Bedoel je gewoon dat je je formatie kan veranderen?
Dat kan bij Tactiek. ;)

Reageren