Al een redelijke tijd geleden zou de nieuwe phphulp komen, dat is een aantal malen uitgesteld, maar ik hoor er de laatste tijd niets meer van.

Hoe staat het ermee en wat is de huidige releasedatum??
Lekker Tommy, Alcohol onder de 16 nog even niet.
Wie zegt dat ik nog geen 16 ben? Misschien ben ik wel zo'n vieze dikke pedofiel.. Wie weet ^^
Tommy schreef op 12.05.2008 18:39
Wie zegt dat ik nog geen 16 ben? Misschien ben ik wel zo'n vieze dikke pedofiel.. Wie weet ^^

Ik had het ook niet over jou, maar over je vriendin:P
Als er op releasedata niets nieuws is raakt men benieuwd naar hoe het er mee staat en of het er überhaupt wel komt (heel vreemd is dat niet dacht ik toch?).

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de nieuwe website, altijd leuk vernieuwingen. Maar er is hier nu al zoveel over gespeculeerd en zoveel over geklaagd, dat het toch onderhand wel duidelijk moge zijn dat het gewoon niet gehaald is.

Dat mag dan misschien balen zijn, het is nu eenmaal niet anders. Bas doet dit vrijwillig - voor de zoveelste keer - en heeft dus helemaal geen plicht te haasten. Leden en bezoekers tevreden houden is een ander verhaal. Deze website functionaliseert op zich goed, bugs zijn er, maar zo storend vind ik dat nou ook weer niet. Natuurlijk ben je een lay-out op een gegeven moment beu, maar dan moet je maar denken aan de tijd die komen gaat: een nieuw uiterlijk. Slik en doe wat je hier komt doen ;-).

Wat dat betreft wacht ik rustig af, ga me niet druk maken om niet gehaalde deadlines. Zolang ik maar lekker kan doen wat ik het liefste doe; zolang hier op de website maar kan gebeuren waar het allemaal om gaat. Het heet niet voor niets PHPhulp :-).

@Tommy: dat zegt je geboortedatum op je profiel.
Chris schreef op 12.05.2008 12:10
Bij tut's, scripts en boeken kun je aan de titel die aan de zijkant de weer te geven titel veranderen.

D'r zijn verschillende mensen met dezelfde nick:
Tommy, Tommy en Tommy.
Chris RCnet.nl, Chris, Chris, Chris, Chris, Chris en Chris.
Jelmer en Jelmer.

Waarschijnlijk zijn er nog veel meer...
[edit]Natuurlijk kan je zelf je naam veranderen, dat hoort niet, als een nick al in gebruik is, dan is die in gebruik. Profielen zijn dus duidelijk vanuit het profielid bedacht.[/edit]
Karl schreef op 12.05.2008 19:16
[quote='Chris schreef op 12.05.2008 12:10']Bij tut's, scripts en boeken kun je aan de titel die aan de zijkant de weer te geven titel veranderen.

D'r zijn verschillende mensen met dezelfde nick:
Tommy, Tommy en Tommy.
Chris, Chris, Chris, Chris, Chris, Chris en Chris.
Jelmer en Jelmer.

Waarschijnlijk zijn er nog veel meer...[/quote]

Hmz, verander me naam wel weer terug naar Kruidnootje RCnet.nl of iets dergelijks. One-of-a-kind (H)

Nee, blijf wel bij iChris.nl -> uniekst van allemaal :)

Reageren