Ik heb een layout gemaakt (2 afbeeldingen) voor mijn forum script. ik kan deze helaas niet codere sinds ik niet veel ken van div layers en die toestanden. het zijn 2 layouts eigelijk,
forum view en topic view. als er iemand geintreseerd is stuur me dan een mailtje of een PM.

[email protected]
Je hebt een layout gemaakt,.. maar je kunt hem niet gebruiken ofzo :S?..

Wat is de vergoeding?..
ik heb een layour maar ikzelf kan hem niet codere.
ik weet niet hoeveel ik zou geve. maar waarschijnlijk niet veel
De layout zou het makkelijkste moeten zijn qua coding aan je website... dus als je dat al niet zelf kan, is eeg html cursus misschien wel handig..
Of gewoon Frontpage ofzo gebruiken.... Ben ik zelf geen voorstander van, maar als je geen HTML kent...

als je geen html kan.. is het tijd om dat te leren ;)
Je kunt idd beginnen met frontpage, maar dan zou ik toch iets gebruiken als dreamweaver ofzo, het beste is natuurlijk zelf doen, maarja..
voor dreamweaver moet je ook wel een beetje html kunnen :)
DaeDaluz schreef op 22.01.2005 19:48

Wat is dat nou voor dom antwoord. Jij kent toch ook geen arabisch? Ga je dat toch ook niet leren 8-|Alhoewel, zou wel handig zijn. Weet je gelijk of ze je uitschelden met dat gebrabbel ;)
aapje schreef op 22.01.2005 21:59

Wat is dat nou voor dom antwoord. Jij kent toch ook geen arabisch? Ga je dat toch ook niet leren 8-|Alhoewel, zou wel handig zijn. Weet je gelijk of ze je uitschelden met dat gebrabbel ;)

Geen 'geldige' naam, geen emailadres.. Moet jij nog niet slapen? :P Zijn antwoord is anders wel gepast op dit forum ;)
nee duh, krijg ik allemaal negatieve emailtjes van jou 8-) :P oke, zijn antwoord is gepast. Maar het blijft een domme

Reageren