Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ook in de wereld van PHP en mySQL.
Ik ben dus een "groentje"...

Ik heb een leuk lopende site gemaakt waar ik momenteel een evenmenten kalender op heb staan welke ik zelf handmatig bijwerk.
Nu wil ik deze kalender automatiseren zodat de bezoekers zelf een evenement kunnen aanmaken en dat de evenementen daarna in volgorde (eerste datum eerst) worden geplaatst.
Tevens moet een evenement welke al is geweest, automatisch worden verwijderd.

Het invullen van evenement zou ik graag zien in de vorm van een standaard formulier.

Kan iemand me vertellen hoe ik te werk moet gaan? Het lieft is een beetje Jip & Janneke taal.
Mijn site is te vinden op www.oudebrommers.nl

Alvast bedankt,

André

Alvast bedankt.
Bedoel je dat je punt 1 en punt 3 wilt behouden en punt 2 komt te vervallen?
Bij nader inzien, moet ik zelf ook een evenement aan kunnen melden.
Dus dan wordt het 1+2+3. Kan dat, of ben ik nu heel lastig?

Overigens zit ik vanaf morgen waarschijnlijk een weekje zonder internet. Dit wegens het overstappen naar een andere provider.
Dan weet je dat het even kan duren voordat ik wat laat horen.

@ Burdy, ik heb gelukkig ook een internet verbinding op mijn werk dus kan toch nog berichtjes plaatsen.

Ik heb nog even zitten denken. Zou het wat zijn om alvast een proef versie te lanceren waar mensen zich (nog) niet hoeven aan te melden om een evenement te plaatsen? Dan moet ik wel weer de velden: telefoon, e-mail, en website terug zetten in de tabel "organisation" vermoed ik en moeten we het drop down menu bij organisatie verwijderen en vervangen voor een invul veld.
Eventuele onzin dingen zal ik dan even handmatig uit de database moeten gooien.

Wat denk je, is het het proberen waard?
Dan kunnen we ondertussen rustig verder werken aan ons aanmeld verhaal.

Ik hoor graag jouw mening.

Offtopic:
Gefeliciteerd, het grootste 1-op-1-topic met op dit moment 6 pagina's van heel PHPHulp.nl!

Reageren