Rood geeft iets meer kleur aan je website. Wat in mijn ogen positief is. Ik vind je concept leuk en uniek. Vooral de header, dat zie je niet zovaak (de stijl).
Ziet er goed uit. Het deed me in eerste instantie aan de Garland / Minnelli templates van Drupal denken. Daarbij zitten ook van die pijltjes bij de navigatie en loopt de inhoud op dezelfde manier door naar boven de header in zeg maar. Maar ze zijn toch niet helemaal te vergelijken zie ik.
Ben het wel eens met het commentaar dat er wat meer kleur in mag om het niet zo 'saai' te houden. Kun je die blauw en rood die je net had niet combineren?
Ik zou het menu zo laten. Dat ziet er met dat pijltje wel strak uit. De kopjes kun je misschien laten beginnen met een blokje kleur, dan even niks en dan de tekst. Geeft misschien net dat beetje meer kleur. Dan kun je misschien de tekst in een grijzige kleur doen, omdat ik het zo toch net iets te hoog contrast vind hebben.
En ik zou de linkjes in de tekst de kleur geven die je aan dat blokje geeft. Zodat dat met elkaar overeenkomt, geeft ook weer een mooi strak overzicht ;-).