Hallo allemaal,

Net klaar met een design en wou hem hier even laten checken:

[img]http://www.ferket.net/Art-yvo.com.png[/img]

Graag jullie mening / tips / opmerkingen over het design.

[edit]
UBB gefixed
[/edit]
Link werkt niet.
SanThe schreef op 12.05.2008 15:10
Link werkt niet.

Hij zou nu wel moeten werken.
Thijs schreef op 12.05.2008 15:14
[quote='SanThe schreef op 12.05.2008 15:10']Link werkt niet.

Hij zou nu wel moeten werken.[/quote]
Klopt. ;-)
SanThe schreef op 12.05.2008 15:17
[quote='Thijs schreef op 12.05.2008 15:14'][quote='SanThe schreef op 12.05.2008 15:10']Link werkt niet.

Hij zou nu wel moeten werken.[/quote]
Klopt. ;-)[/quote]

Bedankt voor de feeback ;) :p
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)
Hipska schreef op 12.05.2008 15:34
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)

Hmm ja daar zat ik nog over te twijfelen, de een was al eerste instantie bedoelt als mouseover en de andere als actieve knop.
Maar ik denk dat ik het maar bij 1 effect laat welke dit word moet ik nog bepalen.
Ik zou dat pijltje doen denk ik. Dat ze je dan op de actieve pagina, en als je met je muis over een knop heen gaat schuift/springt het pijltje naar die knop.
[edit]Ziet er verder goed uit trouwens ;) Ik zou alleen het linkje naar je sitemap op dezelfde regel zetten als de copyright-info, en de linkjes XHTML en Admin weghalen. XHTML is niet interessant (mensen die weten wat het is weten ook hoe ze het kunnen controleren) en Admin kun je beter gewoon even in de adresbalk intypen: de admin is de enige die er wat aan heeft, dus staat het een stuk netter als het weg is.[/edit]
@ Herjan,

Bedankt voor je reactie zal het gelijk even aanpassen.
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.
Jan Koehoorn schreef op 12.05.2008 16:30
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.

Ja hier heb je gelijk in. Ik heb hier ook al naar gekeken alleen ben ik uitgegaan van de header ( schilderij ) en hieruit verder gewerkt.
Als ik een kleur zou gebruiken gaat dat snel teveel aandacht trekken ben ik bang maar ik zal kijken of ik er nog iets mee kan doen.

Reageren