Beste PHPers,

Dit kwam ik net tegen op het internet en wou het toch even met jullie delen :-)!
Ik kreeg net een e-mail vanuit Neostrada dat ze 150 .nl domeinnamen plus pakketten gaan sponsoren. Aangezien ik al voorzien ben heb ik hier dus niet veel aan, maar ik dacht misschien dat jullie hier wel wat aan hebben.

Inhoud van de pakketten:
Webruimte: 250MB
Dataverkeer per maand: 25GB Dataverkeer
Gratis .nl domeinnaam
1 pakket per persoon. ( word gecheckt doormiddel van IP checker )

http://www.neostrada.nl/gratishosting

Jeroen
Vertrouw het niet. En die website is bugged.
Niet vertrouwen, je kan beter naar een gewone betrouwbare webhoster als mijndomein of sitebytes
Dit is gewoon een promotie stunt. Niks vals aan, ik heb zoiets eens gehad met Lycos. Was wel leuk, wel ff in je instellingen checken dat het niet automatisch wordt verlengt (tenzij je dit wilt). Hier azen deze soort acties ook op. Gewoon klanten werven dus.
Nice zal het echt zijn?
Jurgen schreef op 13.05.2008 19:04
Dit is gewoon een promotie stunt. Niks vals aan, ik heb zoiets eens gehad met Lycos. Was wel leuk, wel ff in je instellingen checken dat het niet automatisch wordt verlengt (tenzij je dit wilt). Hier azen deze soort acties ook op. Gewoon klanten werven dus.

Klik op de link en je hebt je antwoord.

Bestelwizard
Stap 1: Domeinnaam controleren.

Vul hieronder de gewenste domeinnaam in, dit zonder http:// en/of www., daarna kunt u de domeinnaam controleren op de beschikbaarheid.

Enkel 1 pakket per persoon (automatische controle middels IP-check). Gelieve alles correct in te vullen anders kunnen wij uw aanvraag niet verwerken. Alle aanvragen worden niet automatisch verlengd, wij nemen contact met u op om te vragen of u na het jaar wilt verlengen of niet.

Edit:
Kwastie schreef op 13.05.2008 19:12
Nice zal het echt zijn?

Waarom niet? Heb er zojuist een aangevraagd. Na een jaar zien we wel weer.
Ik dank u zeer voor dit bericht ! :P :D
Ik heb een domeinnaam geregistreerd (inmiddels mijn 7e) maar goed. Er word tijdens het registreren NIET gevraagd om bankgegevens etc. Alleen je adres gegevens. Het enige nadeel is dat het 2 werkdagen duurt eer dat het online is:( bij andere hosting bedrijven ging dat wel sneller.

Samengevat: Ik zie er geen problemen in

@ jeroen: ontzettend bedankt
Dank je heel erg, heb ook maar even een domeintje genomen!
@pepijn, Thomas
Waarom zou dit dan volgens jullie niet vertrouwd zijn? Omdat de website bugged is?

Ik heb inmiddels als een domein regegistreerd, zoals SanThe zegt: na een jaar zien we wel weer!

Jeroen
Nou als dat me bevalt dan wil ik daar ook wel een pakketje bestellen
250 gb dataverkeer voor 2.5 eurie/maand is toch wel netjes :)

Reageren