hallo allemaal

wie zou mij kunnen helpen met een inlog+registratie en uitlogscript enzo ik heb goeden op deze site gzien maar ik snap ze niet want ik ben net nieuw in php en html ken ik al en ik werk met frontpage 2003 maar wie zou mij een goede uitleg kunnen geven van hoe het moeten

groeten walter en alvast bedankt
Frontpage en php gaan niet samen. Dus zoek een goede editor. Verder kijk eens rond tussen de scripts en tutorials.
welke editor moet ik dan gebruiken kladblok
Ook daar zijn reeds vele topics over geweest. Kwestie van even zoeken dus.
maar het haalt toch weinig uit welke programma je gebruikt aleen met fontpaga kan je een voorbeeld kijgen van hoe het er uit ziet
Kladblok en frontpage zijn echt nog té basic. Als je echt wil gaan programmeren, moet je denken aan editors als Zend, phpDesigner, Dreamweaver, etc. etc.
Ikzelf gebruik phpDesigner 2008, en dat is denk ik ook wel voor jou een aanrader aangezien je een beginneling bent met PHP.

Daarna zou ik je willen verwijzen naar de PHP Handleiding.
oke bedankt dat zal ik ga doen maar hoe zit het met een inlogsysteem moet dat dan tussen html of gewoon zo uploaden hoe moet dat ?
Ga eerst eens wat lezen zodat je de basis snapt.
Wil niet te veel als je er nog niet zoveel vanaf weet, dat zal je programmeurcarrière niet goed doen :-).

Reageren