Ik wilde error reporting op mijn site onderdrukken. Dus ik voegde de volgende regels aan mijn .htaccess file toe:

# supress php errors
php_flag display_startup_errors off
php_flag display_errors off
php_flag html_errors off
php_value docref_root 0
php_value docref_ext 0

Ik krijg deze error:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Waarom fouten onderdrukken? Werk ze weg...
*Zucht* , ik weet ik weet het.

Alleen gelieve te posten wanneer je antwoord hebt op mijn vraag of iets in die richting..
Ik heb toch een antwoord in die richting? Werk je foutmeldingen weg.
Orhan schreef op 19.05.2008 22:57
*Zucht* , ik weet ik weet het.

Doe het dan ook. Waarom errors laten staan? Als mijn fiets kapot is ga ik ook niet verder fietsen...

Orhan schreef op 19.05.2008 22:57
Alleen gelieve te posten wanneer je antwoord hebt op mijn vraag of iets in die richting..

Waarom met htaccess? Het kan toch ook gewoon in php?
Zucht, als mensen nou eens gewoon je vraag beantwoorden.

Ik zal jullie vragen wel even beantwoorden.
Momenteel kan het gewoon niet anders dan fouten onderdrukken i.v.m allerlei redenen.
Het kan niet in php vanwege mijn host.
Allerlei redenen? Klinkt eerder alsof je niet weet wat de foutmeldingen zijn?

[edit]Het kan niet in php vanwege mijn host.[/edit] -> Dit bedoelde ik ;)
Vanwaar de gedachte dat ik geen htaccess kan gebruiken?
Ik weet zeker wel wat de foutmeldingen zijn, maar dat nu gaan fixen kost te veel tijd...

Voor de laatste keer post alleen wat als je een antwoord hebt op mijn vraag.
Waarom kun je het dan niet in je php zetten? Zo moeilijk is dat niet. En waarschijnlijk bespaar je een hoop tijd door de fouten eruit te halen dan achterhalen waarom dit fout gaat.

Maar goed, werkt .htaccess (rewrite_url bijvoorbeeld) wel gewoon zonder een 500 foutmelding?
Ja, dat werkt.
Niemand weet hoe het komt of een oplossing?

Reageren