Weet iemand wat dit inhoud en wat de oplossing is?
Alvast bedankt!!!
En 3x posten. Heeft dat nut?
Ik snap niet wat je bedoelt!
Ik ben geen PHP gewend en ik ben een image gallery aan het maken en als ik een nieuwe dir aanmaak gaat het goed, maar als ik deze opvraag krijg ik die melding.
Dir staat niet 777.

En how the **** krijg je het voor elkaar 2 zinnen van 3 woorden niet te begrijpen? :P
Dir staat 777.

en dit is de hele melding:
Warning: opendir(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 569 is not allowed to access test owned by uid 48 in /home/virtual/site65/fst/var/www/html/fotoboek/index.php on line 106

Warning: opendir(test): failed to open dir: Success in /home/virtual/site65/fst/var/www/html/fotoboek/index.php on line 106

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/virtual/site65/fst/var/www/html/fotoboek/index.php on line 107

nl.php.net/fucntions.safe_mode.php (adres is uitmn hoofd, weet niet zeker). had te snel gelezen. Safe mode voorkomt het bekijken/bewerken van dirs (bij een bepaalde setting van safe mode). Is het een gratis host?

Ohjah verder, volgens de fout probeer je een map te openen die van iemand anders is (Warning: opendir(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 569 is not allowed to access test owned by uid 48). Loop ff na of het pad enzo klopt
Het is geen gratis host (ik vind hem zelfs duur).
Is dit zelf aan te passen of moet ik toch bij die gasten zijn?
Probeer eens het path vanaf de root van je website. Dus als het volledige path zoiets is:
/var/www/klanten/m/menno/html/scripts/
alleen dit proberen:
/scripts/

Werkte bij mij wel eens...

Edit:
Je path staat er al.. :D
/home/virtual/site65/fst/var/www/html/fotoboek/
Probeer alleen dit:
/fotoboek/

Elwin
Wat ik ook probeer, ik krijg steeds dezelfde error krijgen.
Ik heb een config.php en een index.php en in de confog.php staat het pad. Kan er anders iets in de index.php verkeerd staan?
... Moeten we dat gokken ofsow?

Ik weet niet hoe het met de anderen hier zit maar ik ben niet helderziend ....
Sommige "hosters" zetten de safemode standaard aan. Je kan misschien bij je host gaan zeuren of ze het uit willen zetten

Reageren